|
Post by majunior on Aug 4, 2005 19:07:20 GMT 3
Wie gaat er allamaal naar lowlands en wat verw8 je ervan en welke bands wil je graag op lowlands zien enz!
Met andere woorden; praat hier over lowlands!
QOTSA Rulez!
|
|
|
Post by Ninni on Aug 4, 2005 21:22:53 GMT 3
ikke ikke ikke ikke ikke!!!! ;D maar dat wist je al... en ik ga voornamelijk voor Marilyn Manson en Apocalyptica maar dr komen veel meer bands die ik graag (nog een keer) wil zien
|
|
|
Post by tommy on Aug 4, 2005 23:35:25 GMT 3
nou ik ga niet .... jammer maar helaas... maaarrrrrrr. ik heb een goed alternatief (alto's he..) ik ga lekker paar daagjes naar disneyland
|
|
|
Post by Ninni on Aug 4, 2005 23:37:20 GMT 3
disneyland kan altijd nog MM zien niet! én! Mart, Nino en mij zien ook niet
|
|
|
Post by tommy on Aug 4, 2005 23:40:10 GMT 3
neeee disneyland word binnenkort door al-qauda, de ira, de eta, hofstad groep, en vast nog wel een ander front aangevallen omdat ze het leuk vinden... dus ga voro het te laat is.
|
|
|
Post by majunior on Aug 5, 2005 7:12:38 GMT 3
das goed nieuws tommy maar nightwish, marilyn manson en de queens of the stone age zijn tog wel de coolste bands daar
|
|
|
Post by tommy on Aug 5, 2005 10:10:32 GMT 3
als ik toch was gegaan dan toch om marilyn mansen te zien muziek vind ik niet zo geweldig maar hem moet je toch eigelijk niet missen. en dropkick murphy's
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 14:41:49 GMT 3
EN APOCALYPTICA!!! VERGEET APOCALYPTICA NOU NIET!! én de jeugd van tegenwoordig Jammer dat Nou En niet komt die had ik best nog wel een keer willen zien! ;D die waren egt flexx
|
|
|
Post by majunior on Aug 5, 2005 16:37:31 GMT 3
apocalptica heb ik eerlijk gezegd nog niet zoveel van gehoord... en de jeugd van tegenwoordig... mjah een btje onserieus nummer (ze hebben maar 1 nummer...) maar naar die eerste ben ik wel benieuwd ^_^ tommy: Marilyn staat idd ook meer bekend om zijn gedrag dan om zijn muziek. Zal je op lowlands wel terug gaan zien.
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 16:50:35 GMT 3
apocalyptica is echt flex hoor Mart, moet je echt gaan zien jeugd van tegenwoordig is flex en ze hebben zeker wel meer nummers! *laat de beer los, stofzuiger, voorjekijkendoorlopen, wij* dat wist ik uiteraard dus weer (A) Oh en Coheed And Cambria komen ook en die vind ik ook wel flex...
|
|
|
Post by majunior on Aug 5, 2005 16:52:01 GMT 3
coheed en cambria? potverdorie ik moet meer naar verschillende bands gaan luisteren.
haahahahah ik mag geen d a m n zeggen lol
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 16:54:27 GMT 3
whahahahahhah ik heb het zo ingesteld dat je bij de *vloekwoorden* andere woorden krijgt zoals *potverdorie* ghehehe
Gabriel Rios is trouwens ook zwaar relaxed... op bevrijdingsfestival wel in ieder geval ;D
|
|
|
Post by majunior on Aug 5, 2005 16:57:40 GMT 3
maar ff uitproberen wat voor andere alternatieve vloekwoorden je hebt... neuk <<-- lol maar incubus vink trouwens ook wel lache en franz ferdinand. Eigenlijk is de hele lineup vet.
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 16:59:39 GMT 3
jaaah franz ferdinand is ook wel flex incubus ken ik niet zo, heeft me niet echt aangesproken denk ik en idd de hele line-up is wel cool
|
|
|
Post by majunior on Aug 5, 2005 17:01:24 GMT 3
incubus is een btje punkrock; vergelijkbaar met green day (in hun old days dan, luister naar de cd dookie) en blink 182 (die kennen we allemaal tog?)
|
|