|
Post by Ninni on Aug 22, 2005 18:22:47 GMT 3
het was PRACHTIG weer op lowlands!!! en de ochtenden waren eigenlijk weer net iets te warm... vrijdag een regenbuitje gehad, maar stelde niet veel voor voor de rest was het weer gwoon relaxed!! en de bands waren ook echt super zwaar toff!! en de sfeer is geweldig en en en lalala ;D het was gwoon helemaal super ^^ iedereen moet volgend jaar weer gaan! en Tommy en Saartje gaan ook mee!!
ohw en dan wil ik wel graag weer vlaggetjes in de buurt van mn tent want dat was echt fucking handig... zonder de vlaggetjes wask zwaar verdwaalt tussen de tenten...
|
|
|
Post by Ninni on Aug 22, 2005 18:31:51 GMT 3
mag ik trouwens ook wel ff melden dat er een wave is gedaan op lowlands?? maandagmiddag in de wachtrij voor de bus naar 't harde namelijk!! wel een beetje aan het einde maar je weet wat ze zeggen; we bewaren het beste voor het einde en dat was dus de wave!! en hij was heel koel! ;D kwam een beetje traag op gang maar toen deed toch echt wel de hele rij mee...
|
|
|
Post by saartje on Aug 22, 2005 20:48:10 GMT 3
gehe das wel coewl
|
|
|
Post by tommy on Aug 22, 2005 21:18:03 GMT 3
vera heeft haar wave gehad zij ook weer blij
|
|
|
Post by Ninni on Aug 22, 2005 21:56:16 GMT 3
hihi (A) lowlands was egt koel...
|
|
|
Post by metro on Aug 22, 2005 22:58:40 GMT 3
LOWLANDS!!! Kheb een plectrum van Marilyn Manson, en van de Kaiser Chiefs!!! heeft iemand anders ook de Jamsessie in de WC van Camping 2 nog meegemaakt? Nou.. alles wat ik nu nog wil zeggen is.. SOCK ON!!! Lowlands de Powlands RULLLLEEESSSSS!!!!
|
|
|
Post by Ninni on Aug 23, 2005 17:12:58 GMT 3
nah ik niet, iemand de stampsessie op de wc van camping 3 meegemaakt dan? pff je kon niet eens normaal op de plee zitte, alles trilde en ik heb Metro gezien!! ;D ohhhh ik zou nog langskomen op camping 2... :$ straal vergeten (of straal bezopen, kan ook)
|
|
|
Post by Ninni on Aug 26, 2005 0:30:19 GMT 3
ik heb de eerste foto's van lowlands binnen!! ;D zijn cool geworde ^^ alleen weet ik van een paar mensen die erop staan niet meer wie ze zijn
|
|
|
Post by metro on Sept 10, 2005 18:20:57 GMT 3
dat zelfde heb ik nou ook... Ben zelfs een paar foto's vergeten te nemen.. Ik kwam Lowlands de Powlands nog tegen.. Maar ik was m'n camera vergeten.. en ook zo'n aardige Hippie.. nouja, TOT VOLGEND JAAR!! want dan gaan we een CODA vlag meenemen enzo
|
|
|
Post by Ninni on Sept 10, 2005 18:44:36 GMT 3
joah ik wil volgend jaar ook met de coda-gang mee dat lijkt me echt kei gezellig enzo moeten we echt doen!
|
|
|
Post by saartje on Sept 10, 2005 19:40:37 GMT 3
CODA :S :S
|
|
|
Post by Ninni on Sept 10, 2005 20:30:06 GMT 3
joah coda!!! maar helaas niet meer wat het geweest is
|
|