|
Post by majunior on Aug 4, 2005 19:36:53 GMT 3
Jajah; ik probeer te showen met mn site; so shoot me ;D Kliktell me what u think...
|
|
|
Post by Ninni on Aug 4, 2005 21:23:50 GMT 3
ziet er mooi uit hoor smartie!! doe je soms de opleiding multimedia vormgeving op het ROC Aventus in Apeldoorn? aaaah je hebt het woonbeursproject erop gezet!!! *trauma!!*
|
|
|
Post by tommy on Aug 4, 2005 23:36:44 GMT 3
misschien dat we hier gelijk een soort van emotionele uitlaatklep van vera kunnen aanboren zodat ze alles degelijk kan verwerken
site is wel heel cool btw
|
|
|
Post by Ninni on Aug 4, 2005 23:42:03 GMT 3
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahrg!!! *stampt in het rond* DAT WOONBEURSPROJECT!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!!!!!! en dan zeggen ze gvd dat het niet goed is! en dat er variatie in moet zitten maar dat het wél op elkaar moet lijken! WAT MOET JE DAAR NOU MEE!? *mopper mopper* en dan is de eerste presentatie niet goed en alles is bagger en iedereen is kut en het moet allemaal opnieuw blablabla *stampt nog wat in het rond en gaat weg*
|
|
|
Post by tommy on Aug 4, 2005 23:49:22 GMT 3
dat is goed gooi het eruit. sla een pot kapot,wurg de douchekop, en gooi je bed op straat...
variatie =- niet alles hetzelfde het moet op elkaar lijken= er moet samenhang in zitten hettotaal moet een geheel zijn bij elkaar horen
|
|
|
Post by majunior on Aug 5, 2005 7:13:38 GMT 3
woonbeurs werke mij ook op de zenuwen. En hijs bij mij niet eens zo goed gelukt dus ik gooi m binnenkort maar van mn site af denk ik
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 14:40:36 GMT 3
nja die van jou lijkt tenminste nog ergens op en dat terwijl jouw groep een week voor de presentatie bedacht dat jullie maar eens moesten beginnen én hij was beter dan die van Janna dat was wel lache, Janna had dikke planning gemaakt dat ze 86 jaar vantevoren al klaar zou zijn was zij de enige die em aaaaaaabsoluut niet af had en daarbij was die van haar ook echt prut en saaaaai
|
|
|
Post by majunior on Aug 5, 2005 16:39:45 GMT 3
jah whaha idd; maar ze moest et ook wel alleen doen dus das wel een verschil... En ons groepje idd een week van tevoren: die woonbeurs moet maandag af zijn gloof ik; toch maar eens aan beginnen
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 16:51:44 GMT 3
nouja, maar ze had ook wel vrij veel met pauluz gedaan *zei ze* volgens mij was dat dus ook maar dom geneuzel en hadden ze het allebij nog lang niet af en maar pauluz de schuld geven... maar het lag heus niet alleen aan hem...
|
|
|
Post by majunior on Aug 5, 2005 17:05:16 GMT 3
mjah de eerste presentatie van janna van de woonbeurs was chaos in het kwadraat. maar da was die van iedereen gloof ik
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 17:14:01 GMT 3
nou van die presentaties van de rest werd ik niet moe van die van janna wel... zooooooo langdradig en saaaaaaaaai en steeds maar weer verontschuldigen...
|
|
|
Post by majunior on Aug 5, 2005 17:20:01 GMT 3
hahah ja gewoon iets van 10 keer in een presentatie van een kwartier.
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 17:22:51 GMT 3
heus wel vaker hoor! in elke zin die ze uitsprak kwam minstens 2x sorry voor
|
|
|
Post by majunior on Aug 5, 2005 17:30:54 GMT 3
hahah en intussen zelf bij andere presentaties stelde ze heeele bijdehante vragen.
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 17:35:53 GMT 3
jaaah idd! ze denkt echt dat ze aaaaaalles weet... vooral bij kunstgeschiedenis... ik irriteer me dan echt aan haar man... en haar woonbeurspresentatie was ronduit KUT! whow straks leest ze dit *-)
|
|