mistique
verveeld zich vaak
Never argue with an idiot. He will take you down to his own level and beat you with experience
|
Post by mistique on Aug 3, 2005 23:59:48 GMT 3
jezelf voorstellen
|
|
|
Post by tommy on Aug 4, 2005 0:00:58 GMT 3
maar dat hebben we al gedaan dus wij mogen nu dit forum gebruiken voor anddere doeleinde
|
|
|
Post by Ninni on Aug 4, 2005 0:01:41 GMT 3
doe dat dan maar ff in een ander topic
|
|
|
Post by tommy on Aug 4, 2005 0:02:30 GMT 3
nouhouw flauw hoor jij deed net zo hard mee...
|
|
|
Post by Ninni on Aug 4, 2005 0:04:00 GMT 3
ja, maar nu kap ik et af ontopic blijven graag
|
|
|
Post by tommy on Aug 4, 2005 0:05:46 GMT 3
ik ben tommy 19 jaar en kom uit ruurlo. mijn hobby's zijnvolleybal, drummen, en computeren (boeiend)... verder heb ik al 3 steren:D
|
|
|
Post by majunior on Aug 4, 2005 18:55:54 GMT 3
zal ik me ook maar ff voorstellen dan... ik ben mart; ben 19 jaar, ik woon in zutphen hobby's: gitaarspelen (ben (nog) niet zo heel goed...) mjah da was et wel zon beetje geloof ik
|
|
|
Post by marieke on Aug 6, 2005 20:58:04 GMT 3
Maar heeee,, IK heb me nog geeneens voorgesteld... EN ik heb geen plaatje =( Tres terrible
|
|
|
Post by Ninni on Aug 6, 2005 21:12:33 GMT 3
MARIEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! *geeft kusje* maar ga je voorstellen dan
|
|
|
Post by majunior on Aug 7, 2005 4:01:52 GMT 3
jaah ben ook wel benieuwd naar wie marieke is... *wacht tot marieke zich voorstelt...*
|
|
|
Post by splinter on Aug 8, 2005 19:42:43 GMT 3
boewh... k ben jorn 0.o woon in nieuw vennep vin et leuk om lege regels tussen me zinnen te doen en als jij dat niet leuk vind he ja he nouw dan he heb je gewoon hmmz *vergeten wak wou zeggen* maarjah dit forum ziet er saai en wit en fel uit maar ik moest er maar posten van ninni 0.o dus ik dacht doe even aardig =D en meld me aan ^^ en ga daarna stil in het hoekje zitten muziek te luisteren en nix zeggn! =P en verders he wat over mezelf komt er nu dus: ik ben 17 jaar oud... uhu uhu egt waar ... volgend jaar poging tot autorijden doen mijn hobby's zijn tv kijken in me bed... computeren terwijl ik muziek luister en verder nix ... voel me nu wel saai maarag maar verder weet ik niet veel te zeggen over mezelf behalve dat me grootste bezig heid vervelen is =P dat was et dan... me 2e post... METALLICA RULES!!! (tot load)
|
|
|
Post by cyclops on Aug 8, 2005 20:42:50 GMT 3
ik ga mezelf ook voorstellen! ik ben nicole, ben 17 jaar en woon in apeldoorn ^^
|
|
|
Post by saartje on Aug 8, 2005 21:38:40 GMT 3
haha okej.... ik kom terug van vakantie. En de hele boel is veranderd :S ik vat helemaal niks van dit gedoetje maar komt vanzelf. ik zal me even voorstellen. Ik ben Saartje en 14 jaren.. alhoewel ik vind toch al 15 want dat duurt nog maar een paar dagen. ik kom uit geesteren. ik wil motorvoertuig techniek gaan doen maar dat willen mijn ouders niet *is toch niks voor een meisje* Dus doe ik heel braaf zorg en welzijn. in groenlo is mijn schooltje vlak bij de pam
|
|
|
Post by splinter on Aug 8, 2005 22:06:07 GMT 3
wat voor stomme ouders heb jij dan meisje die iets in de techniek doen is altijd wel stoer kom je in zown klas met allemaal van die jongens die je gaan na lopen kijken
|
|
|
Post by Ninni on Aug 8, 2005 22:23:12 GMT 3
jaaah saar welkom weer! maar ik vind ook dat je moet doen wat je zelf leuk vind!! anders ga je met tegenzin naar school/werk ik ben wel es bij de pam geweest (A) met lolliepop op koninginnendag! was vet koel maarja
|
|