|
Post by Ninni on Oct 23, 2005 22:27:38 GMT 3
Punkrocky tour is een heel klein, knus, gezellig "festivalletje" III staat voor de aantal keren dat het gehouden is zoals je ookal in het openingstopic hebt kunnen lezen treed niet alleen Nou En op maar ook Jeremy's en Clueless
De goths komen alleen volgens de aankondigingen naar de gig in Den Haag die op 23 november plaats vind. 4 november hoeven we ons dus nergens zorgen om te maken (as if those sad goth's have any chance...)
|
|
|
Post by metro on Oct 23, 2005 22:41:15 GMT 3
Owkeej.. dank je voor de info... ik ga niet mee..
|
|
|
Post by Ninni on Oct 23, 2005 22:43:12 GMT 3
daar was ik me al van bewust
|
|
|
Post by dwarf on Oct 24, 2005 12:18:11 GMT 3
oeee 4 November kan ik niet. KUT!! Lijkt me best tof eigenlijk. Hedon is makkelijk te vinden. Tis er nog leuk ook. GRMBL
|
|
|
Post by Ninni on Oct 24, 2005 12:22:22 GMT 3
nog nooit geweest, ben benieuwd... maar ga natuurlijk vooral voor Nou En!! ;D is Hedon vlakbij het station??
|
|
|
Post by dwarf on Oct 24, 2005 12:26:33 GMT 3
Neee het is niet vlak bij het station. Jekan er wel naartoe lopen, maar dan moet je de weg weten.
Als je naar Hedon wil komen moet je lijn 2 Holtebroek nemen en even vragen naar de dichtsbijzijnde halte om naar Hedon tekomen.
Als je vanaf die halte richting de rotonde loopt moet je rechts af. Hedon heeft een muur vol mozaiek tegeltjes en een standbeeldje van herman brood voor de deur staan. Dat valt wel op.
|
|
|
Post by Ninni on Oct 24, 2005 12:28:26 GMT 3
oke, nja als we met zn allen zijn komen we dr vast wel en anders bellen we Bas van Nou En even op op die ons op komt halen (A) *kuch*as if
|
|
|
Post by Ninni on Oct 31, 2005 17:15:04 GMT 3
misschien een idee voor vrijdag voor degene die meegaan; een t-shirt laten drukken met de tekst: Ik ben een boze "gothic" (boze "gothic" doorgestreept) *plaatje van een "goth" met koptelefoon* Nou En fan!! to do or not to do? kan ik hier op mn stage laten maken zeg maar
|
|
|
Post by saartje on Oct 31, 2005 18:21:06 GMT 3
is opzich wel hip idee oowh ik mocht bijna niet meer ik wou vandaag thuis blijven. daar was vanmorgen om 6 uur een discussie over hier in huis.. en toen werd gezegt oke je blijft vandaag maar thuis maar dan blijf je vrijdag ook thuis. dat was zó gemeen.. maar ik mag nog steeds wel én ik ben ook niet naar school geweest
|
|
|
Post by tommy on Oct 31, 2005 18:32:00 GMT 3
ik ga mee. marieke dus kaartje voor 4 mensen in ieder geval
|
|
|
Post by Ninni on Oct 31, 2005 20:33:08 GMT 3
flexx ;D maar ik kan niet te laat naar huis...
|
|
|
Post by saartje on Nov 4, 2005 13:12:01 GMT 3
ooeeehh vanavond
|
|
|
Post by Ninni on Nov 4, 2005 16:36:24 GMT 3
het is bijna zover!! ;D en dan gaan wij voor het eerst meeten Saar vette shit
|
|
|
Post by tommy on Nov 4, 2005 17:35:04 GMT 3
uhm dan ga jij voor het eerst meeten met saar. ik en saar trouwens dan ook tjerry voor het eerst mocht hij meegaan. en trouwens vera jij hebt saar al eens vluchtig gezien.. lolliepop maja
|
|
|
Post by Ninni on Nov 4, 2005 17:58:41 GMT 3
ja maar hallo, toen wisten saar en ik nog niet van elkaars bestan af... dus dat telt niet... ik ga in Hedon trouwens ook voor het eerst meeten met Gerben en Raymond! ;D vette shit en heel misschien met Fristi, al zei hij dat ie niet kwam maar stiekem hoop ik toch van wel... Tjerry kan ik trouwens niet bereiken :S hij heeft z'n telefoon uit staan, nouja, jammer voor hem dan, ik zal em straks nog wel ff bellen en anders ff naar zn huis ofzo... zucht... ik zie wel waar moeten we eigenlijk die kaartjes ophalen dan? of heb jij die? ik heb trouwens misschien nog een kadowtjuh voor je tommy MISSCHIEN!! ligt eraan...
|
|