|
Post by Ninni on Oct 7, 2005 18:35:40 GMT 3
oke, ik heb dus best wel vaak maffe dromen als je ze kunt onthouden, post ze dan hier
|
|
|
Post by tommy on Oct 7, 2005 19:05:05 GMT 3
ik heb laatst slecht geslapen. want ik droomde over freddy (nightmare on elmstreet) en elke keer als hij me vermoorde schrok ik wakker (4 keer toe) maar op het laatste heb ik hem vermoord en kon ik doorslapen. wel slechte nachtrust gehad
|
|
|
Post by Ninni on Oct 11, 2005 11:47:26 GMT 3
oke, ik had even geen zin om mn droom te posten maar nu heb ik ff tijd dus hier komt mijn eerste ik-moet-de-wereld-redden-droom. (hiervan heb ik meerdere versies) Oke, ik ben in Hoenderloo bij Yvonne (een vriendin) thuis. In dit huis woont Yvonne niet maar Stefanie (een andere vriendin uit Hoenderloo) Stefanie is ook aanwezig en Jeremy ook. Dan horen we op de een of andere manier dat er een alien invasie komt en ik vind uiteraard dat we de wereld moeten redden, Stefanie en Jeremy zijn het met mij eens en we stappen in de lift (waar die vandaan komt weet ik niet) De lift doet er echt heeeeeel erg lang over en we raken gefrustreerd en geirriteerd. Uiteindelijk komen we uit de lift en zijn we vergeten wat we ook alweer wouden doen. We komen op een soort van winkelcentrum terrecht waar heel veel mensen feest aan het vieren zijn. Dan zien we allemaal lichtjes in de lucht en iedereen kijkt dus naar de lucht (het is overigens avond) Dan weten Stefanie en ik weer wat er aan de hand was en we beginnen hysterisch te gillen dat het een alien-invasie is en dat iedereen moet vluchten maar niemand luisterd en iedereen blijft maar naar de lucht kijken (jeremy is overigens verdwenen). Dan gaan Stefanie en ik ook maar naar de lucht kijken en zo blijven we een tijd staan en sjah er gebeurt niet veel, dan is Stefanie ook verdwenen en verveel ik me dus ga ik rondlopen. Dan zie ik Omar (die ik van lowlands ken) en begin ook hysterisch tegen hem te gillen dat de wereld ten onder gaat en dat we wat moeten doen en of hij mee wil helpen. Hij wil dit niet, want hij wil naar de aliens kijken. Dan is mijn hysterie over en praat ik rustig verder met Omar en dan word ik wakker stommmmm
|
|
|
Post by Ninni on Oct 11, 2005 11:53:30 GMT 3
mijn tweede ik-moet-de-wereld-redden-droom: Het is weer zover, de wereld gaat weer ten onder (waarom en hoe weet ik niet, maar t gaat gebeuren) wederom moet ik weer met Stefanie de wereld redden en dit keer is Alyssa Milano erbij (leuk leuk). Ineens zitten we op een hele hoge paal ofzo, echt enorm hoog, nouja, er zijn 3 meiden die erop zitten (stefanie, alyssa milano en een onbekende) en 2 jongens (waarvan ik niet kan zien wie het zijn). En ik hang aan het randje, ik moet dik veel moeite doen om niet te vallen, want sjah, als ik val dan ben ik dood. (het is erg hoog) maar ondertussen praten we heel rustig over vanalles en nog wat en schijnen we weer vergeten te zijn dat we de wereld moeten redden. Dan denk ik; waarom hang ik, als ik ook hier bovenop kan zitten net als de rest? (logica) ik vraag of iemand mij erop wil helpen en 1 van de jongens helpt me erop, dan ligt ik met mn gezicht naar beneden bovenop de paal en rust ik even uit. dan draai ik me om en zie ik Omar zitten! Ik vraag weer eens aan hem of hij mee wil helpen met het redden van de wereld en hij antwoord heel droog; neuh... en we praten weer rustig verder. en dan word ik wakker nog stommer. Maar nu zit ik met vragen, wil je niet weten want WAAROM wil ik toch steeds met Stefanie en Omar de wereld redden? WAAROM vergeten we steeds dat we uberhaupt de wereld moeten redden? WAAROM wil Omar NOOIT meehelpen om de wereld te redden? questions questions...
|
|
|
Post by metro on Oct 18, 2005 1:38:26 GMT 3
Ik heb het nog erger.. Ik droom al 8 maanden lang, iedere avond (bijna dan) dezelfde droom..
Ik sta in een open veld. Ik zie een licht in de verte, verder is het donker. Ik loop richting het licht, en ik zie een toren. De toren staat in de brand, en uit de ramen springen brandende lijken. Net op het moment dat ik naar de zee wil rennen met een emmer (die uit het niets komt) (de zee ligt aan de rand van de toren) Komt er iets uit de toren gelopen. Het 'loopt' op me af, en vlak voordat het bij me is, doet ZE haar kap af, en alles wat ik zie is fel paarse ogen, en komen haar tanden op me af. Dan word ik wakker...
Tot nu toe ben ik er alleen nog maar achter gekomen, dat ik Vuurtoren wel heel letterlijk neem.. en dat de vrouw met de paarse ogen waarschijnlijk een vampier is, of een demon.. Niet echt een "maffe" droom, maar wel een irritante droom, ik kom nooit verder...
|
|
|
Post by Ninni on Oct 18, 2005 12:04:33 GMT 3
ieks creepy... heb je al opgezocht wat het betekend? ik wil ook weten wat het betekend dat ik steeds in mijn dromen de drang heb om de wereld te redden...
zaterdag op zondag heb ik trouwens over jou gedroomt Joost!! je was ENORM irritant, maar je deed eigenlijk niets, ik werd in mijn droom zeg maar wakker, en jij stond in de kamer van Tjerry (waar ik toen dus sliep) en ik weet niet, jij stond daar gewoon te chillen ofzo, maar ik werd enorm agressief van je en ik begon tegen je te schelden en toen *plop* was je ineens weg... en ik werd wakker...
|
|
|
Post by metro on Oct 18, 2005 13:42:30 GMT 3
wow.. srry. Dat was echt vaag...
|
|
|
Post by tommy on Oct 19, 2005 15:43:08 GMT 3
ik denk dat dit een voorboode is op het aankomend feest
|
|
|
Post by Ninni on Oct 24, 2005 11:48:49 GMT 3
whoah ik had laatst gedroomd dat ik met Robbie Williams in de auto zat, en dat er op een gegeven moment een nummer van hem op de radio kwam en ik heel enthausiast mee ging zingen. hij keek me toen even raar aan maar zong toen ook mee (hij leek overigens de tekst niet zo goed te kennen)
en laatst had ik weer zo'n bekende droom, maar dit keer hoefde ik niet de wereld te redden, ik hoefde slechts de dag te redden. Verdere details zijn verloren gegaan...
|
|
|
Post by metro on Oct 24, 2005 21:31:07 GMT 3
Ninni Saved The Day!
Ik droomde dat ik millionair was, zonder dat ik het wist... ik was op m'n werk en toen ging ik naar huis, maar dat was opeens buiten Apeldoorn, in een gigantisch Landhuis. En de oprit stond vol met auto's en motors, en die waren allemaal van mij. en mijn portemonnee zat vol met briefjes van 500 euro.. echt ZO'N coole droom. Ik stapte op m'n Goldwing en toen werd ik wakker...
|
|
|
Post by tommy on Oct 27, 2005 0:09:23 GMT 3
ik had een vage droom alles is zwart gebleven.. tot ik wakker werd
|
|
|
Post by Ninni on Oct 27, 2005 10:35:39 GMT 3
is dit sarcastisch?
|
|
|
Post by lamamen on Oct 27, 2005 12:54:28 GMT 3
welneey joh valt bes mee tog??
|
|
|
Post by tommy on Oct 27, 2005 14:56:33 GMT 3
vanacht wer ik droom niet mer
|
|
|
Post by Ninni on Oct 31, 2005 12:24:55 GMT 3
zondagochtend droomde ik niet echt maar zat ik zeg maar in zo'n waas... en ik dacht dat ik op lowlands was *wakker worden in een tent *schreeuwende mensen om je tent heen *harde muziek (24-uurs tent) vervolgens werden er nog meer herinneringen opgeroepen toen Teddy en Theun enz om half 8 's ochtends weer aan het bier gingen...
|
|