|
Post by saartje on Oct 9, 2005 21:38:02 GMT 3
verstandig...
|
|
|
Post by saartje on Oct 10, 2005 19:11:25 GMT 3
snoesje, bloempje, stoeipoes em zonnestraaltje zijn ook walgelijk
sex of knuffel beertje vind ik daarintegen wel weer leuk voor een jongen dan. maar ligt er geheel aan welk moment en hoe dit gezegd wordt
|
|
|
Post by tommy on Oct 10, 2005 19:34:17 GMT 3
rambo red het model uit de handen van de schurken met explosies op de achtergrond rennen ze weg waarop zij zegt "owh knuffel beertje"
|
|
|
Post by saartje on Oct 10, 2005 19:54:41 GMT 3
uhu
|
|
|
Post by Ninni on Oct 11, 2005 11:38:17 GMT 3
lol oke en dan nu de lieve koosnaampjes of bijnamen hoe noemen ze jou?? Mij geven ze zoveel namen dat ik ze niet allemaal kan onthouden eigenlijk mjah de meest voorkomende zijn Veri en Ninni Veri word meer gebruikt door vrienden buiten school en buiten hoenderloo Ninni gebruiken ze op school heel veel (ninni is ook op school ontstaan) en in Hoenderloo noemen ze me gewoon vera. Op mn werk in Hoenderloo daarintegen noemen ze me dikwijls Eva dit komt doordat 1 collega mijn naam niet kon onthouden en mij telkens Eva noemde, de rest heeft dit over genomen. Nicky noemt me nog steeds Veri-Piraterie evenals Reitse dat heel vaak deed Alphons uit mijn klas zegt altijd; Tabee lieve Fee Mijn beste vriend Vincent en tevens klasgenoot noemt me altijd clown -_- marjanne uit mn klas noemt me ook wel Ninni maar die voegt er ook nog wel eens "gekke" voor als ik haar laat lachen, dat komt er dan zo uit; hahahahhaha... *korte stilte* ...gekke ninni... voor de rest kan ik even niets verzinnen
|
|
|
Post by Ninni on Oct 11, 2005 11:39:57 GMT 3
ohwja, annelies noemde mij eerst lama-meisje toen ik haar nog niet i.r.l. kende dit kwam door Wilfred vermoed ik
|
|
|
Post by tommy on Oct 11, 2005 12:30:50 GMT 3
zon zak uit onze klas vind dat ik "hippie"ben dan krijg je ook dat lach effect hahaha jah leuk sukkel. uhm verder bijnamen k hoor wel een stommytijd, of tombo verder niet zoveel ohw jah mn pa vind sorbo erg leuk
|
|
|
Post by Ninni on Oct 11, 2005 12:39:41 GMT 3
nja maar als marjanne om mij lacht dan meent ze het ook wel
|
|
|
Post by saartje on Oct 11, 2005 18:11:00 GMT 3
naja bij mij is niej zo erg. meestal noemd mijn familie me Saar. (waarom noemen ze me saartje als ze toch saar zeggen ) (Saar is wel beter dan Saartje ) mijn leraren noemen me Sarah De Belgen op kamp noemen me Saartjeke (dubbele verkleining) en johannes en jelger vonden het leuk om er toen Saartjeke-tje van te maken... ( 3 dubbele verkleining) verder eigenlijk niks,
|
|
|
Post by saartje on Oct 15, 2005 19:28:24 GMT 3
ooeh nog een vreselijk koosnaampje prinsesje X)
|
|
|
Post by Ninni on Oct 17, 2005 10:23:12 GMT 3
ieks ja... walgelijk Jezus noemde mij van het weekend "De heilige maagd maria" XD dat vond ik wel enigzins grappig, maar ik hoop niet dat hij dat als koos/bijnaam gaat gebruiken...
|
|
|
Post by saartje on Nov 23, 2005 17:09:35 GMT 3
poederdonsje is uiterst fout
|
|
|
Post by ninja on Nov 23, 2005 17:11:07 GMT 3
ik vind ze allemaal walgelijk, ik ben er van gedient om bij mijn echte naam genoemd te worden.
|
|
|
Post by Ninni on Nov 24, 2005 18:46:51 GMT 3
ach sommige zijn wel leuk hoor nja bijnamen niet maar nicknames zoals bij mij veri of ninni word gebruikt vind ik prima, luister ik gwoon naar
|
|
|
Post by ninja on Nov 25, 2005 19:12:52 GMT 3
ik luister alleen naar J-O-E. zo moeilijk is mijn naam nou ook weer niet.
|
|