|
Post by Ninni on Oct 23, 2005 21:41:49 GMT 3
je was er vroeger (of gister) altijd van overtuigd dat iets op een bepaalde manier was, bleek het ineens helemaal niet waar te zijn!? 0_0 vertel, wat hebben jullie jaren later pas ontdekt??
(kom nu niet met de cliché sinterklaas/ooievaar-verhalen, die kennen we wel)
|
|
|
Post by Ninni on Oct 23, 2005 21:47:29 GMT 3
ik dacht eerder altijd dat je in je lichaam een bepaald hokje voor al het voedel had. een kamer voor drinken een kamer voor vlees een kamer voor groenten een kamer voor toetjes enz enz enz. toen ik erachter kwam dat dit niet zo was was ik heel erg in de war (waar ging al dat eten dan heen??)
ik weet ook pas sinds een paar jaar dat Bassie niet alleen Bassie maar ook B2 was
ik weet pas sinds deze week dat ook Adriaan een dubbelrol had 0_0 namelijk als de eerste Baron (die later wél door iemand anders werd gespeeld)
ik weet ook pas sinds deze week waar Horeca vandaan komt: hotel restaurant café
|
|
|
Post by metro on Oct 23, 2005 21:58:53 GMT 3
damn... Ik moet ff dat allemaal verwerken.. Hij was trouwens ook Japie he, bassie..
|
|
|
Post by Ninni on Oct 23, 2005 22:04:10 GMT 3
echt, in Bassie en Adriaan zitten zoveel dingen die je nooit hebt geweten... van die dubbelrollen wist ik ook nooit wat totdat ik het een jaar niet meer keek en iemand het me vertelde ook had ik er nooit bij nagedacht dat B1 en B2 gewoon stonden voor Boef1 en Boef 2 enz
*ohwja "vlugge" japie* ;D
|
|
|
Post by Ninni on Oct 23, 2005 22:07:28 GMT 3
trouwens ook een leuke van een jongen van mn werk. we hadden het in een pauze erover dat Bouke *een ander meisje van mn werk* iets met dieren wou doen. Op een gegeven moment had Steijn een briljant idee; hondenvanger! toen wij hem heel raar aankeken zei riep hij verontwaardigd; nou, wat is daar nou raar aan? dat doen ze in de Donald Duck toch ook!?
|
|
|
Post by metro on Oct 24, 2005 21:33:44 GMT 3
damn.. Ik lees de donald duck ook nog steeds... maar neem het niet meer echt serieus.. Waarom is de Smurfin de enige vrouw in het Smurfendorp, en waarom draagt ze altijd een kort rokje en hoge hakken??
|
|
|
Post by Ninni on Oct 24, 2005 21:41:59 GMT 3
uhm ja, dat is niet iets waar je pas jaren later achter bent gekomen dat is gewoon iets wat je niet begrijpt *en bij de smurfen was er toch later ook zo'n klein meisje met rood haar en een tuinbroek?*
ik dacht trouwens vroeger ook dat mensen die kleurenblind waren ook alles zwart/wit zagen
|
|
|
Post by saartje on Oct 25, 2005 17:49:22 GMT 3
bij de smurfen is er ook oma smurf toch?
|
|
|
Post by Ninni on Oct 26, 2005 10:49:15 GMT 3
klopt ja... ^^ wat mij trouwens ook altijd wijs was gemaakt als kind; *van pitjes uit druiven of appels ect groeit er een boom of struik in je maag -_- *als je je kauwgom doorslikt blijft het in je keel plakken, dan zwelt je keel op en dan ontplof je *als ik in de zandbak in onze tuin te diep zou graven zou er een eng monster uit komen En als klein kind ga je dat dan toch proberen he
|
|
|
Post by metro on Oct 26, 2005 11:19:50 GMT 3
jah, net als dat mensen je televisie zomaar kwamen halen als je, je bieb boeken niet op tijd terug bracht...
|
|
|
Post by tommy on Oct 26, 2005 14:34:29 GMT 3
ik dacht altijd dat in als je verstandskiezen kreeg je ook echt slimmer werd.
|
|
|
Post by Ninni on Oct 31, 2005 12:30:57 GMT 3
weet je nog toen ik vertelde dat ik verstandskiezen kreeg? toen maakte jij nog een hele dubbelzinnige opmerking tegen mn ouders was iets van; ohh daar heb ik nog niets van gemerkt/gevoeld ofzo
|
|
|
Post by tommy on Oct 31, 2005 18:21:33 GMT 3
toen zei ik hou je vast daar komt hij " ohw nou het verstand nog "
|
|
|
Post by Ninni on Oct 31, 2005 20:38:00 GMT 3
niet dat zei je niet... dat weet ik zeker... nja misschien zei je dat erbij
|
|