|
Post by tommy on Dec 4, 2005 23:00:15 GMT 3
gehoord op de radio. de halve finale ofzo van de buzz award. en wie is als 1e geplaatst met een overtuigende 200nogwat stempunten. jeremy's. wie? jeremy's mensen die mee zijn geweest naar hedon om nou en te zien weten wel over wie ik het heb (zij traden toen ook op namelijk) ik heb ze op de radio gehoord en ze rocken echt heel hard. als je nou wil weten wie ze zijn er is een site van die buzz award maar die weet ik zo niet:P slecht he:P maja zoek ze eens op ze zijn heel tof..
|
|
|
Post by metro on Dec 5, 2005 0:16:03 GMT 3
hoera.......
|
|
|
Post by saartje on Dec 5, 2005 20:46:07 GMT 3
was dat die eerste of die 2e? die eerste waren wel goed. die 2e vond ik kut. maar dat kan ook komen doordat het te lang duurde allemaal
|
|
|
Post by Ninni on Dec 6, 2005 1:31:07 GMT 3
JEREMY'S ZOOG OOK!! *waren de eerste* zoog meer omdat dat wijf zo fucking verwaand was JEZUS wat een bitch beetje tegen me aan beuken om vooraan te staan bij Nou En vuile BITCH!! ze verdienen die Buzz awards dus NIET
|
|
|
Post by tommy on Dec 6, 2005 17:26:10 GMT 3
mjah toen ik het op de radio hoorde vond ik ze wel heel tof klinken. en tjah dat je aan de kant word gebeukt bij nou en tjah dat is het probleem he als mensen doorbreken. ik vind nou weer niet dat je daar de band op mag afrekenen.
|
|
|
Post by Ninni on Dec 6, 2005 19:53:41 GMT 3
hallo, ik reken de band daar dus wel op af als zo'n arrogante verwaande snol denkt dat ze alles is omdat ze in een of ander bandje speelt en in het voorprogramma van Nou En staat! eigen schuld vieze hoer, en ik weet wat "normaal" gebeuk is en wat verwaand en arrogant gebeuk is
ik ben TEGEN Jeremy's!!!
|
|
|
Post by tommy on Dec 6, 2005 20:07:34 GMT 3
mjah k wil ze nog wel keer zien
|
|
|
Post by Ninni on Dec 6, 2005 20:08:12 GMT 3
ik niet dat is tegen mijn principes in
|
|
|
Post by saartje on Dec 6, 2005 21:04:25 GMT 3
even regels voor de goede orde... dat is natuurlijk wel belangrijk voor de sfeer enzo
1. hou het leuk en gezellig en ga geen mensen afzeiken tenzij er een speciaal afzeiktopic is aangemaakt
whaha ik geef je wel gelijk hoor vera ze kwam een beetje verwend over.
|
|
|
Post by Ninni on Dec 7, 2005 20:49:30 GMT 3
zij is geen forumlid en het is MIJN forum dus ik mag afzeiken (A) maar vooruit... ik geef je gelijk...
|
|
|
Post by saartje on Dec 7, 2005 23:15:58 GMT 3
dan hebben we elkaar gelijk gegeven whaha domme actie
|
|
|
Post by Ninni on Dec 8, 2005 0:21:47 GMT 3
dat is pas diepgaand...
|
|
|
Post by tommy on Dec 8, 2005 16:49:03 GMT 3
maar vera wees blij je kan ook nog op andere bands stemmen ze kunnne een promotiepakket winnen ter waarde van veel geld dus eigenlijk zou de winnaar zo goed als door moeten breken met al die mediaaandacht
|
|
|
Post by Ninni on Dec 8, 2005 18:03:55 GMT 3
nou sorry hoor, ik stem gewoon helemaal niet op die buzzawards en trouwens, Nou En heeft ook meegedaan aan die buzzawards en zijn geloof ik maar 2e geworden maar van die eerste hoor je ook nix :S in tegenstelling tot Nou En
|
|
|
Post by tommy on Dec 8, 2005 18:32:29 GMT 3
de 1e plek heeft een reis gewonnen en hebben dat jaar getourd door letland ofzo en daar zijn ze helemaal doorgebroken en dit jaar gaan ze in nederland aan het werk vandaar
|
|