|
Post by Ninni on Aug 2, 2005 16:50:48 GMT 3
speciaal voor Tommy, die zijn zin van het leven mede dankzij Janna kwijt is geraakt... *Niet alles wat Janna zegt is waar en je hoeft niet altijd naar Janna te luisteren hoor Tommy!!*
|
|
mistique
verveeld zich vaak
Never argue with an idiot. He will take you down to his own level and beat you with experience
|
Post by mistique on Aug 2, 2005 22:36:11 GMT 3
Wat is toch het doel van leven Als ik erover nadenk begin ik te beven
We leven alleen maar om dood te gaan Aan ziektes door ouderdom of door zelfmoord
maar er zijn nog meer vragen die onbekent zijn bijvoorbeeld waarom kunnen we praten of waarom lijden we pijn
wat is het nut van oorlog er gaan mensen te vroeg dood omdat je een andere mening heb of al ben je een jood
sommige mensen geven er niet om dat soort mensen vind ik echt dom
wat is het nut van discrimineren nix dus moet je die mensen de rug toe keren
oke misschien doe je het zelf ook ja maar denk er de volgende keer dan bij na
sta ff stil bij wat je doet bedenk dat die ander ook nog leven moet
Einde.
o srry niet zo posi??
|
|
|
Post by Ninni on Aug 2, 2005 22:46:19 GMT 3
sjah...
|
|
mistique
verveeld zich vaak
Never argue with an idiot. He will take you down to his own level and beat you with experience
|
Post by mistique on Aug 2, 2005 22:56:32 GMT 3
issie wel mooi?
|
|
|
Post by Ninni on Aug 2, 2005 22:58:36 GMT 3
jah, maar idd niet zo posi
|
|
mistique
verveeld zich vaak
|
Post by mistique on Aug 2, 2005 23:11:51 GMT 3
lol srry
maar het gaat wel over de zin van het leven
|
|
|
Post by Ninni on Aug 2, 2005 23:14:10 GMT 3
dat is zo
|
|
mistique
verveeld zich vaak
|
Post by mistique on Aug 3, 2005 0:02:36 GMT 3
|
|
|
Post by tommy on Aug 3, 2005 0:22:40 GMT 3
neee niet de zin van het leven. je doelen in het leven. door janna kwam ik er dus achter dat ik totaal doelloos in het leven sta. dus ik wil graag weten wat jullie doelen zijn. wat wil je bereiken waarom leef jij. misschien dat ik door jullie doelen uit kan zoeken wat die van mij zijn... help mij aan een leven.
en ik weet dat ik niet naar janna hoef te luisteren maar tegenwoordig kom ik haar op stations tegen/in de stad/ en op msn dus soms blijft er wat hangen.
|
|
|
Post by Ninni on Aug 3, 2005 0:26:59 GMT 3
hahah agjaaa zin, doel, wat maakt het uit
mijn doel is om een terrorist te bestrijden een rodeo rijden, naar Nepal die vreemde verschijnsels daar bekijken *die zijn daar erg veel* en uhm vast wel meer, maar dat weet ik nu nog ff niet
|
|
mistique
verveeld zich vaak
|
Post by mistique on Aug 3, 2005 16:49:53 GMT 3
ik wil later met me vrouw/vriendin en me dochter op madagaskar wonen of op aruba
|
|
|
Post by Ninni on Aug 3, 2005 22:38:30 GMT 3
waarom perse dochter?
|
|
mistique
verveeld zich vaak
|
Post by mistique on Aug 3, 2005 23:07:36 GMT 3
lijkt me hip ik heb wel vaker in de straat jopngetejs zien opgroeien maar nooit meisjes
|
|
mistique
verveeld zich vaak
|
Post by mistique on Aug 3, 2005 23:08:14 GMT 3
en vroeger wou ik altijd un meisje zijn met mooi lang haar en cker nu met gothic jurken enzow en dus wil ik later un mooie gothic als dochter
|
|
|
Post by tommy on Aug 3, 2005 23:16:17 GMT 3
en alshet toch een jongen word dan trek je hem toch nog jurken aan ??
|
|