|
Post by metro on Sept 25, 2005 23:46:50 GMT 3
Eigenlijk wil ik hier een eigen gebied van maken, maar dat kunnen alleen Modorators denk ik. Dus doe je werk! Ik zat te denken, dat als iemand een feestje geeft, dat ze dat hier opt Forum kunnen zetten... Ik geeft bijv. binnekort met Jerry een Halloween feest (daar hebben jullie vast al wel van gehoord. En daar zou dan bijvoorbeeld een apart stuk voor zijn.. nou ja, zie het later wel.
|
|
|
Post by Ninni on Sept 26, 2005 10:31:04 GMT 3
ja alleen IK kan een appart gebied maken (A) maar dus speciaal voor jou ff gedaan -- joah ik had al gehoord van het halloween feest ;D Bij Tjerry thuis toch dat is echt de ultieme halloween plek... tis vet creepy daaro maarja, ik mocht ook komen van Jeremy dus ik kom ook ;D
|
|
|
Post by metro on Sept 26, 2005 14:56:04 GMT 3
Yeah! Dus Halloween bij Tjerry, ik maak nog uitnodigingen en zow.. word echt vet relax. Wie heeft er Misfits CD's? Want dat is wel de ultimie muziek voor zo'n feest Horror Punk Dit is vanaf nu alleen het topic voor dit Halloween feest. Die naam kunnen we zeker niet meer veranderen?? In 1st Annual Halloween Bash?
|
|
|
Post by tommy on Sept 26, 2005 16:43:23 GMT 3
wednesday 13 is ook wel aardig halloween muziek. doodskisten, hoe je iemand wil vermoorden, wat voor doodskist je voor kerstmis wil, house of wax. remember it's only a recording:P wel een te gekke cd..
|
|
|
Post by Ninni on Sept 26, 2005 17:07:56 GMT 3
hell yeah wednesday! ;D ik wil ook een uitnodiging wie nodig je allemaal uit??
|
|
|
Post by metro on Sept 26, 2005 23:42:45 GMT 3
geen idee, we kieken wel ff. Maar ik laat et hier zeker weten.
|
|
|
Post by Ninni on Sept 27, 2005 10:12:34 GMT 3
pff ik gister dikke moeite doen om te zoeken hoe ik de naam van het topic moet veranderen... ik kwam er dus totaal niet uit, en nu... om 9 uur 's ochtends heb ik het met mn slaperige kop in 1x voor mekaar -_-" lekker dan maarja... Moet iedereen ook verkleed komen dan trouwens?
|
|
|
Post by metro on Sept 27, 2005 12:42:53 GMT 3
Jah, Dresscode: Favorite monsters and murderers. Ik kan niet kiezen tussen een vampier, en Freddy Krueger. HELP?!!
|
|
|
Post by Ninni on Sept 27, 2005 12:45:21 GMT 3
lastig... ik zou gaan voor een living dead doll (A)
|
|
|
Post by metro on Sept 27, 2005 12:47:51 GMT 3
nehh, das gay Ik denk dat ik toch voor de vampier ga. Maar dan wel een vampier als in Underworld. Niet zo'n ouderwetse vampier met een cape en netjes gekamde haren. Ik kan ook als Hellsing gaan. Maar dan zou niemand me herkennen, want die anime is niet echt super bekend onder nederlandse mensen.
|
|
|
Post by Ninni on Sept 27, 2005 12:49:10 GMT 3
living dead dolls zijn niet gay! *slaat Joost met een opblaashamer met piepgeluid*
|
|
|
Post by tommy on Sept 27, 2005 12:56:46 GMT 3
piep piep
|
|
|
Post by metro on Sept 27, 2005 14:32:34 GMT 3
wel als je als kerel zijnde je verkleed als een vrouwlijke living dead doll... en trouwens. Dat zijn poppen. Die doen niets anders dan een beetje in hun kist liggen.
|
|
|
Post by Ninni on Sept 27, 2005 14:34:33 GMT 3
nerd er zijn toch ook mannelijke living dead dolls en trouwens... weet je hoe toff en freaky die eruit zien, das toch cool om ook zo verkleed te gaan...
|
|
|
Post by metro on Sept 27, 2005 14:35:24 GMT 3
hm hm.. maar ken jij Hellsing? Moet je eens kijken hoe die eruit ziet. En dan niet Van Hellsing, maar gwoon Hellsing.. das pas cool.
|
|