|
Post by metro on Oct 2, 2005 21:49:42 GMT 3
Nou, ik was gisteravond veel te bezopen. En dan zie je de wereld om je heen heel anders..
Ik zat bijvoorbeeld in de Finnegans, en had er al aardig wat op. Ik bestelde een Paddy (das whiskey) en aangekomen bij mijn tafel gooide ik per ongeluk m'n whiskey om.. Vervolgens heb ik de tafel afgelebberd. En niemand leek het raar te vinden. Die avond heb ik ook naar m'n broer gekeken terwijl deze uitgleed in mijn, een paar minuten eerder gemaakte, berg preischotel... Ik heb dus maar gezworen dat ik nooit meer ZO bezopen word, want das niet cool...
Wie heeft er nog meer van dit soort ervaringen?
|
|
|
Post by Ninni on Oct 3, 2005 11:56:31 GMT 3
uhm, op mn verjaardag was ik best aangeschoten en volgens mij ben ik toen behoorlijk uit mn dak gegaan in de speeltuin van een bungalowpark en dan voornamelijk op de wipkip... en een keer ging ik met mn achterneefje, achternichtje en haar vriend zuupspelletjes doen en ik verloor steeds... uiteraard, maarja tegen t einde waren we met zn allen best aangeschoten enzo en toen hebben mn achternichtje en ik elkaar helemaal onder geplakt met stickers en stukjes plakband... waarom weet ik ook niet meer had toen vast een logische reden
|
|
|
Post by metro on Oct 4, 2005 16:15:59 GMT 3
waarschijnlijk wel jah
|
|
|
Post by tommy on Oct 4, 2005 17:11:33 GMT 3
ik doe nooit zulke gekke dingen als ik veel heb gedronken enkel overgeven maar daar blijft het ook bij gekste ooit is door de bart smit huppelen maar dat kan ik ook wel nuchter doen..
|
|
|
Post by Ninni on Oct 5, 2005 15:31:52 GMT 3
hahhah t mogen ook wel verhalen over stoned zijn toch? *denkt terug aan lolliepop waar Elvira em zwaar zat te spacen op een sigaret*
|
|
|
Post by saartje on Oct 5, 2005 22:48:04 GMT 3
waarom beleef ik dat soort dingen niet alhoewel dat uitglijden hoef ik niet ik wordt alleen een beetje lacherig maar je merkt geen verschil met anders want ik lach veel te veel * wordt gezegd*
|
|
|
Post by metro on Oct 7, 2005 14:20:57 GMT 3
tsjah, ik kan een tijdje geen dronkemans avonturen beleven.. want ik mag et huis niet uit van m'n ouders.. hoewel.. we hebben hier ook drank
|
|
|
Post by tommy on Oct 9, 2005 14:21:20 GMT 3
hehe ik heb gisteren moeten blazen. oom agent vond met 3 glazen rijden teveel... ik niet want het was cola maar ik wel blazen. mooie p. maar hij stond wel beetje domte kijken
|
|
|
Post by Ninni on Oct 10, 2005 17:04:50 GMT 3
lol ik mag voorlopig geen alcohol -_-
|
|
|
Post by metro on Oct 10, 2005 22:02:55 GMT 3
ik wel, en veel ook... *WOOT*
|
|
|
Post by Ninni on Oct 24, 2005 12:17:23 GMT 3
yeah ik heb vant weekend ook weer eens alcohol gehad hoor begonnen bij mn achternichtje thuis haar vriend, haar nichtje en de vriend van het nichtje waren er ook en ook was er de nodige drank aanwezig (A) de dames zaten aan de bessen en de hern aan het bier. we werden behoorlijk melig, hadden lekkere dance-muziek met een flinke bas op gezet en ik trilde haast van de wc af. Toen besloten Marieke, Maria en ik dat we zin hadden om te zingen, we staken ons haar op, pakten een borstel, deo en fles drank (voor de microfoon natuurlijk) en begonnen lekker mee te brullen met een of ander vaag nummer. Nou redelijk beschonken dus al en om een uur of 12 gingen we naar The Gate (boeren discotheek in Hoenderloo) omdat we met 5 man waren, en we maar 3 fietsen hadden moesten Maria en ik achterop, Maria die sprong steeds bij Marieke en Dario achterop en ik mocht bij BJ achterop. Was uiteraard ook weer een heel avontuur, bij het eerste heuveltje was BJ al kapot en moesten we een kwartier rusten, we stapten weer op de fiets en BJ zat te hijgen als een hijger, toen kwamen we langs mijn huis dus wij met zn allen muisstil, BJ heeft volgens mij zo lang zn adem ingehouden ofzo. Goed, 2e bult, die is ECHT zwaar!! Maar BJ dacht dat hij er wel op kon komen dus hij begon ineens enorm hard te fietsen (ik gillen voor het leven) maar na een kwart van die bult gehad te hebben fietste BJ zo langzaam dat we van de fiets af vielen. Toen Maria, Marieke en Dario ook bij ons waren hebben we de rest gelopen. Nou uiteindelijk in The Gate beetje gek doen en ouwehoeren, niets bijzonders. TERUGWEG! dat was echt een HELL!!! In The Gate hadden we NOG meer gedronken, dus we waren echt LAM gewoon en ik moest weer bij BJ achterop, maar toen hij van de parkeerplaats af fietste slingerde hij echt al als een slingeraap in een apenkooi (ik zat toen nog niet achterop) en het engste vond ik dus dat we de bult AF moesten! en dat gaat best hard, en om dan bij zo'n slingerend iemand achterop te zitten... ik durfde dus niet. Maar BJ trok me uiteindelijk op de fiets en ik heb de hele weg naar beneden mn ogen dicht gehouden en BJ vastgehouden alsof mn leven er vanaf hing (volgens mij was dat toen ook zo) En bij het benzinestation vielen we uiteraard weer van de fiets af, waar we bleven liggen wachten op Marieke, Maria en Dario... Maar, ik leef nog, en het was echt een leuke, gezellige en grappige avond (A) ik ga absoluut vaker met hun mee
|
|
|
Post by tommy on Oct 25, 2005 11:36:30 GMT 3
ff heel logisch nadenken bezinestation vera dan heb je je huis gemist volgens mij;)
|
|
|
Post by Ninni on Oct 25, 2005 11:43:54 GMT 3
neej hoor gate > benzinestation > huis vera > richting dorp > nog een benzine station
|
|
|
Post by tommy on Oct 25, 2005 12:01:32 GMT 3
oke die andere bezinestation kende ik dus niet
|
|
|
Post by Ninni on Oct 26, 2005 10:42:22 GMT 3
ik was nog net niet zo dronken dat ik niet meer wist waar mijn huis woonde hoor
|
|