|
Post by tommy on Nov 3, 2005 1:25:02 GMT 3
ooh wat goed en ze zijn klaar en vechten niet
|
|
|
Post by Ninni on Nov 3, 2005 11:27:58 GMT 3
ik ben meer van *verspreid de liefde!!*
|
|
|
Post by metro on Nov 12, 2005 16:29:28 GMT 3
En ik ben meer van... Verspreid de geur van rottende tomaten op kerstochtend! ofzoiets
|
|
|
Post by tommy on Nov 13, 2005 11:12:43 GMT 3
tjah zo heeft iedereen we een hobby.
|
|
|
Post by metro on Nov 13, 2005 22:59:33 GMT 3
precies. Slap lullen is een van de dingen die ik graag doe.
De Trap Trapt de Tikkende TikTak Trap. En denk daar maar eens over na.
|
|
|
Post by Ninni on Nov 24, 2005 18:24:25 GMT 3
wat nou, wat nou, wat nou fout, alles word toch vele malen mooier mét goud
|
|
|
Post by tommy on Nov 25, 2005 22:42:13 GMT 3
het is niet alleen maar bling bling en al draagt een aap een goude ring het is en blijft een lelijk ding. en al is vera geen primaat ik weet zeker dat 2 ton aan goud haar niet staat. je zou knappen als een tak met de veel sneeuw zo snel zonder een fatsoenlijke schreeuw. dus draag maar gewoon die lange zwarte jas in plaats van zon juwelier aan je tas.
|
|
|
Post by Ninni on Nov 25, 2005 22:55:14 GMT 3
yo, jij, wat doe je blij? in de kroeg een muurbloem wat loop je nu toch stoer te doen? meisjes te playen op MSN, klim toch niet, in die digitale pen, het past je niet, stuk verdriet. anoniem en digitaal, je verteld zo'n vies verhaal, je vraagt ze, of ze ook houden van anaal, duffe lul, doe toch eens gauw normaal, je hebt er niets, van gesnopen, want in werkelijkheid heb je nog nooit een wijf gesproken, ga toch uit die chatbox vandaan, het is tijd voor jouw, om naar buiten te gaan!
|
|
|
Post by tommy on Nov 25, 2005 23:02:29 GMT 3
was jij niet die ene slet die klaar voor me lag in bed via dat internet. net iets te erg opzoek naar wie je zelf bent moet je niet denken dat je een ander kent. dat jij nou ergens woont in een uithoek wil niet zeggen dat ik de bomen alleen ken uit een boek. lam zittend wachtend op de eerste de beste man die wel het spel der liefde spelen kan. helaas voor jou is hij de enige geniet en en je een tussenpauze voor de volgende griet en dat je nu nog niet bent gebarst van het verdriet. tjah zielig
|
|
|
Post by Ninni on Nov 27, 2005 14:38:42 GMT 3
fuck jou, jij lelijke nicht, hou je vieze bek toch dicht, net alsof jij wat nuttigs verricht, ik pak een drol, en gooi hem in je gezicht, ik ben lief, en aardig, voor allemaal, net zoals jij, alleen doe jij het anaal, er zitten puisten, en pukkels op je sexueel orgaan, wil je daarmee, uit die jongen zn anus gaan! Mannen, komen van Mars, en vrouwen, komen van Venus, jouw vriendin, komt van Mars HAHA, dus ze heeft een penis! copyrights @ Reetman
|
|
|
Post by tommy on Nov 27, 2005 17:49:49 GMT 3
laat jij je spit nou door een ander schrijven heb je geen teksten meer in je waterhoofd drijven? het enige waar je over kan schrijven is een kont bij jou merk je alleen het verschil niet met je mond. je ruikt van boven net zo erg als van onder misschien steek ik in plaats van een penis een deobus in je donder. je zegt weinig nieuws en blijft maar herhalen is het nu nog niet duidelijk voor je dat je gaat falen.
|
|
|
Post by tommy on Nov 28, 2005 21:28:10 GMT 3
is het nu al afgelopen ben je al met de staart tussen de benen afgedropen. heeft die vriend van je geen rijm of heeft hij ook genoeg van jou geslijm. ben je nu al uitgebluft, kapot gerijmd door mijn vernuft. dacht je ooit mijn ego kapot te krijgen, ga nou en voor jou geld nu het eeuwig zwijgen. je kon dit vanaf het begin niet winnen dus laten we alsjeblieft niet nog een keer beginnen. ik zou je alleen maar laten huilen dus laat jou stem niet de lucht om mij heen vervuilen.
|
|
|
Post by wous on Dec 8, 2005 0:00:43 GMT 3
wat is dit voor kabaal, heb ik iets gemist? wie zijn jullie allemaal? er wordt hier veel gedist! Ik houd niet van geruzie, dus ik kom tot de conclusie: ik houd niet van jullie, jullie zijn bout! of is deze conclusie fout?! Zijn we hier wel met toffe lui of is het zo dat ik de stemmig nu verbrui?! laten we battelen met elkaar, dus begin en schud de handen maar!!
|
|