Tom
wannabe
Hell Awaits!
|
Post by Tom on Nov 21, 2005 16:01:57 GMT 3
Juist... We waren dus een weekend weg, op de miggelenberg ofzo, en we gingen maar eens naar de gate, omdat er voor de rest weinig denderends te doen was.... Buiten heb ik je nog gezien Vera, je kent mij niet, ik was 1 van de jongens van 'de jongens van de meermarkt' , waar jij volgens mij ook werkt Ik was dus de jongen met de Slayer jas, en piercings Anywayz, jammer dat je zo vroeg al weg moest Wat een baggermuziek daar trouwens, kwam binnen met Metallica, ik d8 nou dat word nog wat, opeens om het nummer (wat overigens bij alle nummers zo was, een lengte van 1 minuut 30 ofzo ) allemaal nederlandstalige crap... Ook werd ik nog aangesproken of ik toevallig cocaine bij me had... moet niet gekker worden Draaien ze daar ook rock en metal? Aangezien er ook Neophyte was en een of andere bling party, ik d8 misschien hebben ze dan ook rock en metal dingen Zo niet, dan heb ik medelijden met de mensen die deze tent als uitgaansmogelijkheid hebben Naja, het was op zich wel gezellig, en deze post gaat helemaal nergens over, maar toch wou ik het even delen ;D
|
|
|
Post by Ninni on Nov 21, 2005 20:17:07 GMT 3
oh mijn god... nja kweet het hele verhaal al maar het is ZO awesome!! ;D
|
|
Tom
wannabe
Hell Awaits!
|
Post by Tom on Nov 21, 2005 20:37:16 GMT 3
Zullen we het MSN gesprek anders maar pasten?
|
|
|
Post by Ninni on Nov 21, 2005 20:49:55 GMT 3
lol kan..
|
|
Tom
wannabe
Hell Awaits!
|
Post by Tom on Nov 21, 2005 20:59:31 GMT 3
Nahhhh... leg jij het ze maar uit, net als je vriendin aan de telefoon
|
|
|
Post by Ninni on Nov 21, 2005 21:29:29 GMT 3
blaat okej Het was zaterdag 19 november 2005 en ik was zoals elke zaterdag druk *ahum* aan het werk bij supermarkt Meermarkt Gert de Groot ik was bezig met reclamevak vullen toen er een stel jongens binnen kwamen, goed dat is niets ongewoons, gebeurt wel vaker natuurlijk. maar er zat een jongen bij met een enorm awesome hairdo die mij dus wel meteen opviel ;D maargoed, lekker verder vullen, brult Boukje (collega die aan de kassa zat) of ik haar even af wil lossen binnen 5 minuten omdat ze zelf ff boodschapjes wou doen. dus ik wandel, cool als ik ben, naar de kassa waar ondertussen de jongens bij de kassa zijn aangekomen, ze nemen 2 zakken hout mee MAAR 1 zak is nog maar half vol! dus met een smekend gezicht vragen ze of ze die voor de halve prijs mee mogen nemen, uiteraard mag dat, doen wij niet moeilijk over... uur later ben ik die jongens alweer vergeten *ja sorry* dan komt Sophie bij mij en vertel ik haar over de jongens, nja niets bijzonders, sophie en ik gaan naar the gate, tis stom daar, kutmuziek, gestalk van vervelende mannetjes blablabla, sophie en ik gaan naar huis buiten staan we nog even bij de fiets komen daar dus ineens; jawel de jongens van het hout aangelopen! dus vol enthausiasme roep ik; hey! de jongens van de meermarkt! ze kijken om, brabbelen wat vaags, ik hoor het woord "forum" voorbij komen en jah ik had iets op dus ik weet niet meer waar we allemaal over gepraat hebben. Nouja, erg leuk natuurlijk... kom ik vandaag (maandag 21 november 2005) thuis van een harde dag werken op school, ga ik op msn, valt mijn oog op het feit dat iemand mij heeft toegevoegd, nouja, goed, dat kan... begint deze meneer tegen mij te praten... en linkt mij deze pagina door!! nou was IK dus even verbaasd!! klaarblijkelijk had meneer Tom mij dus ooit een keer gezien op het Fok! forum, en toen hij mij in de Meermeer zag wist hij het niet zeker of ik het was, 's avonds weer bladibla en toen heeft hij het dus maar opgezocht *kweet niet precies hoe dit zoek-proces in zijn werk is gegaan enz maargoed* maar dus kwam hij op dit forum en mijn email adres ;D nou persoonlijk vind ik het echt een enorm leuk verhaal, bedankt voor uw aandacht
|
|
Tom
wannabe
Hell Awaits!
|
Post by Tom on Nov 21, 2005 21:33:09 GMT 3
Haha mooi verhaal! Klopt helemaal... ik wist echt niet zeker of je het was, maar je leek er zo veel op! Dus ik had dat al verteld aan hun, gingen we dus 's avonds naar die tent, zagen we je weer! Met je gave muts Dus eenmaal thuisgekomen (had een note gemaakt met daarop de naam van de meermarkt ) je FOK! profiel opgezocht, en jawel, je kwam uit Hoenderloo Gelijk toegevoegd op msn, en aangesproken met de link van deze thread Ook ik wil u graag bedanken voor uw aandacht!
|
|
|
Post by Ninni on Nov 24, 2005 18:11:24 GMT 3
yeah mn muts... awesome...
|
|
Tom
wannabe
Hell Awaits!
|
Post by Tom on Nov 24, 2005 20:07:29 GMT 3