|
Post by Ninni on Oct 21, 2005 17:13:06 GMT 3
*geeft een Dikke Van Dale aan Tommy*
doordacht? elke kleuter kan zulke bedreigingen verzinnen man -_- kleuters *ik sta op de fan-lijst nanananana*
|
|
|
Post by tommy on Oct 21, 2005 17:15:16 GMT 3
jah maar deze gozer heeft ook echt nagedacht of hij wel zou sturen of niet. en niet zomaar ff hey ze hebben het over goth's dus ik reageer nee hij voelde zich daadwerkelijk echt aangesproken en heeft echt sirieus opgenomen en nagedacht om wel of niet te reageren. misschien dat dit dan ook iemand is die wel de molotov ter hande neemt om daad bij woord te voegen (denk het niet maja)
|
|
|
Post by Ninni on Oct 21, 2005 17:17:49 GMT 3
aggg loze dreigementen... serieus, als ik een bandje beledigend voor mijzelf vind ga ik niet eens moeite doen om naar een optreden van hun te gaan, daarvoor te betalen, molotov coctails halen, daar ook nog voor betalen(??) en het dan met een sierlijke boog op die desbetreffende band werpen ik kan mn tijd en geld beter besteden... en denk je nou echt dat ze zulke mensen binnen laten? reken maar dat in Den Haag alles gecontroleerd gaat worden hoor!! Voor de veiligheid van de jongens natuurlijk...
|
|
|
Post by tommy on Oct 21, 2005 17:23:42 GMT 3
ohw den haag dat is op zondag kan k niet en saartje ok niet we gaan ergens heen maar dat weet zij nog neit waarheen maja dat ga ik ook niet zeggen want dan weet ze het en dat is niet de bedoeling
|
|
|
Post by Ninni on Oct 21, 2005 18:19:30 GMT 3
gaak wel alleen
|
|
|
Post by Ninni on Oct 27, 2005 15:02:44 GMT 3
de single Gothic Meisje is verkrijgbaar bij de Free Record Shop!!
|
|
|
Post by tommy on Oct 27, 2005 19:20:00 GMT 3
mjah:P voor singles van free record shop moet ik wel geld hebben want in die shop is de record niet free:P
|
|
|
Post by Ninni on Oct 27, 2005 19:58:46 GMT 3
die grap is zo pasé... maar ik heb um in ieder geval al binnen gehaald!! ;D ;D
*de re-mix zuigt*
|
|
|
Post by tommy on Oct 31, 2005 21:24:17 GMT 3
oeh vrijdag hedon
|
|
|
Post by Ninni on Oct 31, 2005 23:08:16 GMT 3
YEAH!!! ;D
|
|
|
Post by Ninni on Nov 1, 2005 13:26:10 GMT 3
ik neem lekker mn camera mee!! ;D dats neudig voor later, dan kan ik tegen mijn kleinkinderen zeggen; kiek deern (mist het een kleindochter is) daar was je oma in 2005 heel erg fan van, maar er waren een paar boze "goffiks" die hun bedrijgden, ja kind, maar in die tijd waren de bedrijgingen veel minder dan tegenwoordig, want wat je nu allemaal toch op de tv ziet en hoort, och och och... ik word een zeurende oude taart die vind dat het te slecht gaat met de wereld, en dan word ik vermoord door mijn kleindochter omdat ik te veel zeur. en dat maakt dan niet uit want als ik oma ben dan is het uitmoorden van mensen al legaal over de hele wereld -_- *een depressie trekt over vera heen*
maargoed, VRIJDAG NAAR NOU EN!!!
|
|
|
Post by wowposter on Oct 31, 2008 11:42:58 GMT 3
|
|