|
Post by Ninni on Oct 1, 2005 20:35:47 GMT 3
je weet wel!! die band... Nou En!! die zijn flex toch, *tommy en ik hebbe ze gezien op bevrijdingsfestival* maarrrr toen zat ik even in mijn verveling rond te kijken op de vele sites van Nou En en wat vond ik.. deze tekst... Jajajajajajajaja. We weten dat het lang duurt met de single. Dat ligt niet aan ons en ook niet aan IQMusic. Het ligt aan allemaal anderen en dat is de waarheid. We hebben namelijk geen platenperserij in de tuin en een rechtenbeheerwinkel om de hoek en daar lijkt fuckin' iedereen op vakantie. Dus eerst maar even het nieuwe promotiefilmpje, dat we gaan gebruiken voor het regelen van optredens. In .wmv formaat dus steek die Apple maar in uw bips... Click hier voor het filmpje www.bedesigned.nl/nouen/nouen_live2005.wmven als je dus even GOED kijkt... zie je stukjes bevrijdingsfestival Zwolle EN tommy en mij!! heel af en toe *vooral tommy want die steeks overal boven uit -_-* maargoed, kijk achter de 2 springende mensen met de stekels en in het begin *ik heb een lolly ofzo in mn mond vandaar die rare bek...*
|
|
|
Post by Ninni on Oct 1, 2005 20:38:04 GMT 3
MAG ik trouwens ff melden dat ik het een BEETJE zwak vind van de Jeugd Van Tegenwoordig om dezelfde album-naam te kiezen als Nou En!! nouja, die van Nou En heet Parel voor de zwijnen en die van De Jeugd Van Tegenwoordig heet parelS voor de zwijnen Nou En was eerder met hun album! Jeugd Van Tegenwoordig; ZOEK EEN NIEUWE ALBUM-NAAM!!! of sterf
|
|
|
Post by tommy on Oct 4, 2005 10:18:39 GMT 3
vera kan dat niet beide (A) sterfen en een andere album naam. jeugd van tegenwoordig stelletje zwakke lamballen zoek een leven
|
|
|
Post by Ninni on Oct 4, 2005 13:19:34 GMT 3
ach de jeugd van tegenwoordig is gewoon grappig puur om het feit dat ze geen fatsoenlijk abn kunnen 90% van de tekst in hun nummers zijn niet normaal nederlands, en dat is gewoon grappig... Maargoed, Nou En is en blijft gewoon beter...
|
|
|
Post by tommy on Oct 4, 2005 13:42:41 GMT 3
het bewijst weer gewoon dat de jeugd van tegenwoordig niets nieuws toevoegd aan de muziek en gewoon gebrek aan inspiratie hebben
|
|
|
Post by Ninni on Oct 5, 2005 16:05:51 GMT 3
ach... *maar zag je ons op het filmpje?? *
|
|
|
Post by tommy on Oct 5, 2005 23:19:58 GMT 3
jah mij vooral.. jij stond beetje verstopt achter een lange man volgens mij:P maar ik heb je wel gezien deels dan in ieder geval
|
|
|
Post by Ninni on Oct 17, 2005 10:36:28 GMT 3
ik stond achter een overactieve springende pit! of ik stond achter die lui met punt-haar!! kan ik niets aan doen...
|
|
|
Post by tommy on Oct 20, 2005 15:43:01 GMT 3
ik ben dus via een vriendin aan een van de eerste gothic oproepen om de band nou en zwart te maken. dus bij deze.."geachte mensen jullie hebben vast wel gehoord dat er op tmf een of ander vaag niet modern kut nummer word gedraait genaamt *he gothic meisje van nouen* volgens grote berekeningen ben ik tot het besluit gekomen . dat wij gothics en die er mee omgaan Vet grof in openbaar worden beledicht en gediscrimineerd en in het wetten boekje van ons nederland staat dat dat niet mag. maar ja waarschijnlijk is dat niet voor ons maar voor als je neger zegt of zo darrom zouden wij het zeer op prijs stellen als u net als ons ook een boze brief naar tmf zou sturen want diet is onredelijk we worden in ons land gediscrimineerd
met vriendelijke groeten ONS
P.S. Stuur deze mail maar lekker door en laat iedereen het weten whehe
|
|
|
Post by tommy on Oct 20, 2005 15:49:00 GMT 3
maar ik heb net nog ff weer eens de tekst geluisterd en nu heel sirieus want na zon mailtje is het natuurlijk wel ernstig:P maar ik kom er alleen maar achter dat het hele liedje zo ongeveer bestaat uit een mening van de band. en dat kan toch geen discriminatie zijn. en ze komen eigenlijk niet verder dan dof kijken, zwarte kledij, en chagerijnig:P pfoeh hoe vaak je dat wel niet hoort
|
|
|
Post by Ninni on Oct 20, 2005 16:04:04 GMT 3
ach typisch geval van mijn-vriendinnetjes-zijn-boos-op-nou-en-dus-ik-ook allemaal van die kindjes met een identiteitscrisis (word ik gothic of breezer?) kleden zich zwart en zijn vooral tegen alles wat alle andere 'normale' mensen zijn maar typen ondertussen met een breezer-gehalte van een 5 jarig kind dat een beetje heeft leren schrijven dankzij zijn of haar BrEeZaH-zus van 14 *mreuh* had dit met het onderwerp te maken? ik vond dat ik dit even moest zeggen (A)
|
|
|
Post by Ninni on Oct 20, 2005 16:47:18 GMT 3
|
|
ramieke
beginner
Not your ordinairy princess
|
Post by ramieke on Oct 20, 2005 19:31:15 GMT 3
Man oh man!! Hip heurr
|
|
|
Post by Ninni on Oct 21, 2005 13:51:33 GMT 3
jazekerrrrr ik vind het trouwens wel zwaar geweldig dat juist door die dreigementen Nou En zwaar veel in het nieuws is gekomen (Talpa, RTL-Boulevard, 3FM, Telegraaf) gratis publiciteit op elk forum wat je tegen komt hebben ze ook wel een topic erover (FOK! forum, TM, moshpit, zware metalen) en vast en zeker nog wel op meer fora ik heb zinnnn in 4 november!! ;D *hoopt hard dat het doorgaat*
|
|
|
Post by tommy on Oct 21, 2005 17:10:43 GMT 3
uhm maar die vriendin van die jongen die vind nou en wel hip. en die jongen mag je wel als doordachte goth rekenen en niet meer in een puberfase volgens mij. mensen hebben dus echt sirieus nagedacht over het dreigen..... en geveliciteerd vera met je plekkie
|
|