|
Post by majunior on Aug 5, 2005 18:08:08 GMT 3
Keej wat is volgens jou de beste band ooit? Mijn favo bands aller tijden:
- Nirvana (beste drummer ooit) - Iron Maiden (Vette Gitaarsolo's) - Metallica (Metal met de hoofdletter M) - Dave Matthews Band (Beste live band ooit) - Queen (Beste gitarist ooit) - Led Zeppelin
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 18:34:16 GMT 3
Ik ga dan denk ik toch maar voor de Red Hot Chili Peppers
En voor de rest zijn er gewoon bandjes die 2 of meer hele goede nummers heeft gemakt, maar het gaat me eigenlijk meer om de nummers en niet om de bandjes...
|
|
|
Post by tommy on Aug 5, 2005 18:37:26 GMT 3
nou en voor de orginaliteit en leuke uitspraken op bevrijdingsfestival(en ze spelen ook wel leuk muziek)
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 19:02:16 GMT 3
jaaah okee Nou En heerst, maargoed, als je toch naar de kwaliteit kijkt van de muziek Nou En is denk ik dan meer entertainment *zijn alle muzikanten wel maar je begrijpt wel wat ik bedoel*
|
|
|
Post by tommy on Aug 5, 2005 19:13:27 GMT 3
dat is waar maar ik heb het ook bijna niet over hun muziek gehad. (de en jij hebt spikes... en wij hebben meer flesjes.. waren heel creatief.) de muziek luisterd wel lekker weg maar is niet bijster goed.
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 20:18:21 GMT 3
inderdaad het water gooien was wel erg grappig de gayheid was erg groot en die stekels waren ook grappig, ze waren gwoon heel droog en semi-dom dat was geweldig, ik wil echt wel nog een optreden van hun zien en qua muziek; gothic meisje is wel het enige nummer wat ik écht goed vind de rest blijft je niet echt bij behalve volgens pappa, maar daarvan weet ik ook alleen t beginstukje galajurk is ook wel grappig, maar het is het allemaal net niet...
|
|
|
Post by tommy on Aug 5, 2005 21:22:13 GMT 3
ervaring wat ze misschien missen. ze hebben potentie om te groeien laten we hopen dat ze het doen en er is een leuke band bij
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 21:30:31 GMT 3
inderdaad of ze worden gewoon comieken *of hoe je dat ook schrijft*
|
|
|
Post by tommy on Aug 5, 2005 21:52:49 GMT 3
comedianten
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 22:06:07 GMT 3
whutevah
|
|
|
Post by majunior on Aug 6, 2005 14:01:47 GMT 3
Ojah, The Cure is ook wel een van de beste bands ooit. Was laatst op MTV ook een lijst van 22 beste bands ooit. klik hier voor de lijst. K vind alleen no doubt er niet bij passen...
|
|
|
Post by Ninni on Aug 6, 2005 14:11:20 GMT 3
Ik vind No Doubt wel koel hoor alleen de eerdere muziek nu Gwen Stefani solo is vind ik het rete bagger *pff hoe kom ik erop* okej Linkin Park heerst ook! LP is de oorzaak van hoe ik nu ben zijn mn ouders heel blij mee (A) oh neeee korn staat er ook in! hm nja ik denk wel dat het zo ongeveer klopt die lijst
|
|
|
Post by majunior on Aug 6, 2005 14:13:53 GMT 3
mjah no doubt is ook geen slechte band maar er zijn nor 1000 andere bands die er beter tussen zouden passen
|
|
|
Post by metro on Aug 6, 2005 15:02:03 GMT 3
Ik heb even de vrijheid genomen om hier een top 10 van mijn lievelings bands neer te zetten. 1. Iron Maiden 2. Nirvana 3. Queen (eerdere jaren) 4. Janis Joplin 5. Madness 6. Queens of the stoneage 7. Kaiser Chiefs 8. The Streets 9. Flogging Molly 10. Dropkick Murphys.
Natuurlijk zijn er veel meer bands die ik vet goed vind, maar hier luister ik het vaakst naar.
|
|
|
Post by majunior on Aug 6, 2005 15:09:50 GMT 3
Queens of the stoneage zou ik ook bij mijn lijstje moeten zetten echt zooon vette band!
|
|