|
Post by majunior on Aug 6, 2005 15:14:16 GMT 3
als je een instrument speelt, post het dan hier (en zo niet dan mag je natuurlijk ook posten ) Ik speel een beetje gitaar. Best lastig instrument but I'm getting good at it
|
|
|
Post by Ninni on Aug 6, 2005 20:50:59 GMT 3
oke ik speelde blokfluit (A) Daarna klarinet *klinkt duff maar is egt wel koel insturment* (A) en saxofoon, wat ik nog steed heeeeel erg leuk vind en zodra ik genoeg geld heb wil ik zeker een saxofoon kopen en weer spelen
|
|
|
Post by marieke on Aug 6, 2005 21:06:13 GMT 3
Okee,, ik hoor het al weer,, de fluitinstrumenten zijn duidelijk favoriet bij Vera =P.. Wat een vliegpiloot.. Nee,, geef mij maar een mooie gitaar en een leuk stukje muziek,, *tomtidomtidom*.. Maar okee,, ik geef toe dat ik de laatste maand het arme instrument niet meer heb aangeraakt,, bij deze mijn spijt betuiging (A)!
|
|
|
Post by Ninni on Aug 6, 2005 21:11:46 GMT 3
pff krijg je goede longinhoud van *ofzo* drummen vink ook koel hoor volgens zown gastje had ik een drummerstic maarja, dat mag nooooooooit van mn ouders
|
|
|
Post by majunior on Aug 7, 2005 4:10:59 GMT 3
ik zie jou eigenlijk wel achter een drumstel vera... dus gwoon doen! (ouders negeren)
|
|
|
Post by Ninni on Aug 7, 2005 12:07:51 GMT 3
hahhah en hoe kom ik aan een drumstel?
|
|
|
Post by metro on Aug 7, 2005 21:43:49 GMT 3
Je kunt op zich best goedkoop een drumstel aanschaffen.. desnoods tweedehands. Je hebt bij een bekende winkel in Apeldoorn (mag zeker geen reclama maken) al een drumstel voor 300 euro.. Zelfs speel ik overigens al zo'n 5 jaar gitaar (volgens sommige met veel succes) en ambieer ik gek genoeg ook de Doedelzak en Viool. Ik ben echter begonnen met een chello... heb ik niet eens zoveel spijt van.
|
|
|
Post by majunior on Aug 7, 2005 22:42:52 GMT 3
hahhah en hoe kom ik aan een drumstel? nog niet echt over naged8...
|
|
|
Post by Ninni on Aug 8, 2005 0:41:38 GMT 3
hahhahahahah je zei: (mag zeker geen reclama maken) reclama hahhah lama... maar mag best hoor reclama maken maargoed, dan moet ik et ook nog leren enzo.. en waar moet ik dat ding neerzetten enz enz en zijn de buren er blij mee?
|
|
|
Post by splinter on Aug 8, 2005 20:41:27 GMT 3
ik speel lucht gitaar ^^
|
|
|
Post by saartje on Aug 8, 2005 22:48:18 GMT 3
haha luchtgitaar is grappig... ik speel nu 8 jaar gitaar.. klassiek.. maar ook elektrish, ik drum, ik bass, speel viool, psalterium, fluit, poging tot trompet, en ik heb in een band gezongen, de band Rock in peace. in totaal hebben we 3 optredens gehad en hebben we 5 maanden bestaan, de band bestond uit 5 meiden en we noemde onszelf R.I.P oftewel Rock in Peace.... Maar vanaf 5 februarie zijn we uit elkaar. *snik*
|
|
|
Post by tommy on Aug 8, 2005 22:56:03 GMT 3
ik heb een drumstel op mn kamer staan met heel veel stokken en nog meer gebroken stokken.. daarmee maak ik muziek(zeg ik) of herrie (mijn buren).. dus als vera eens een poging wil wagen misschien dat mijn buren dan mijn gedoe beginnen te waarderen (of vera willen inruilen voor mij)
|
|
|
Post by Ninni on Aug 8, 2005 22:57:44 GMT 3
joahhh ik kom keer bij jouw drummen
|
|
|
Post by saartje on Aug 8, 2005 22:58:39 GMT 3
haha ik heb het geluk dat ik een broer heb (niet meer thuis wonend) die in een Death metal band speelt. zoals altijd. metal moet hard. We wonen op een boerderij maar toch gaat het iets te hard. dus is er een soort van geluids dichte studio gemaakt bij ons in de schuur. daar staat op een podiumpje een drumstel.. allemaal gitaren hangen aan de muren en een hele muur van versterkers en boksen aan een kant. zeer fijn om je een keer helemaal uit te leven..
|
|
|
Post by Ninni on Aug 8, 2005 23:00:03 GMT 3
whoah koel... pff ik wil in een band!!
|
|