|
Post by Ninni on Sept 27, 2005 13:09:42 GMT 3
ik vind het vooral zo raar dat *volgens de wetenschap* het helal oneindig is :S dat kan ik gewoon niet bevatten, er MOET toch ergens een einde zijn...?
|
|
|
Post by tommy on Sept 27, 2005 13:10:38 GMT 3
jah maar als het eindigt wat komt daarna dan??
|
|
|
Post by Ninni on Sept 27, 2005 13:11:54 GMT 3
jahhh dat bedacht ik me erna ookal wazug...
|
|
|
Post by metro on Sept 27, 2005 13:13:44 GMT 3
Het kan niet eindigen. Net als een ring. Een ring is een teken van oneindigheid. Het eindigd nooit maar komt altijd terug op hetzelfde punt. Dus er zijn nog honderden duizendenden planeten die we niet kennen. Maar alles komt hier ooit weer terug..
|
|
|
Post by tommy on Sept 27, 2005 13:14:52 GMT 3
al die planeten hier op bzoek :S sow drukte jongens zet het bier maar vast koud
|
|
|
Post by metro on Sept 27, 2005 14:34:25 GMT 3
Jah, en dan moeten ze blijven, want ze mogen niet met alcohol op rondzweven...
|
|
|
Post by tommy on Sept 27, 2005 16:51:36 GMT 3
ohw jee.. en dan zeker allemaal in mn achtertuin kotsen he
|
|
|
Post by metro on Sept 28, 2005 16:44:10 GMT 3
jup, en planeten kotsen lava man.. das naar. Weet je wat ik me laatst bedacht. Ik liep in de kleuterklas waar ik stage loop. En ik had een wolf getekend die naar de maan huilde. Geen enkele kleuter wist wat de maan was. Ze hadden haar nog nooit gezien. Dat is echt naar. Ik vind dat je pas echt leeft op het moement dat je van de maan kunt genieten.
|
|
|
Post by Ninni on Sept 28, 2005 17:13:17 GMT 3
er zijn kinderen uit sommige grote steden die nog nooit een koe hebben gezien :S dat soort dingen vind ik echt raar, hoort bij je opvoeding man! dat ze nog ni eens weten wat een maan is vink helemaal raar
|
|
|
Post by metro on Sept 28, 2005 23:17:08 GMT 3
jah, vaag he.. of teken ik echt ZO slecht??
|
|
|
Post by tommy on Sept 28, 2005 23:24:42 GMT 3
die kinderen denken dat water uit de kraan komt (zomaar) en melk in een fabriek gemaakt word. lucht is er gewoon en regen zal wel een of ander mislukt expiriment zijn... dan zijn boeren en buitenlui toch eigenlijk wel heel wat slimmer.
|
|
|
Post by metro on Sept 28, 2005 23:26:32 GMT 3
gekke stads kinderen
|
|
|
Post by tommy on Sept 29, 2005 0:27:46 GMT 3
maar er zijn nu toch ook speciale lesboederijen die kinderen kijken zich de ogen uit naar dingen waar wij mee opgegroeid zijn. terwijl als wij in a'dam lopen we enkel op moeten passen op trams (tenminste ik heb er slechte ervaring mee) verder hebben we hier ook wel alles alleen soms wat verder weg. stelling wij oosterlingen zijn toch wel beter als die stadse lui
|
|
|
Post by metro on Sept 29, 2005 15:58:21 GMT 3
Als je echt de betekenis van het leven wilt weten (om ff on topic te blijven) moet je eens flink lang achter elkaar naar Pink Floyd luisteren.
|
|
ramieke
beginner
Not your ordinairy princess
|
Post by ramieke on Nov 2, 2005 20:42:49 GMT 3
Jaa,, ik vind muziek sowieso wel werken voor gelukkig leven .. Maar over mijn levensdoelen *right*.. Ik wil dus graag de wereld verbeteren,, door naar Afrika te gaan,, daar mensen te helpen.. Door niet rijk te worden,, maar mijn geld aan armen te geven.. Want tjaa,, als ik geld verdien kan ik goed leven,, maar anderen creperen van de honger omdat ze geen geld hebben voor eten,, laat staan onderwijs.. Dus daar wil ik de wereld in verbeteren.. En de beste plek om dat te doen leek me de politiek ;D! Ik weet nog niet welke partij,, SP vind ik wel goed,, maar niet perfect.. Maar de andere partijen vind ik wel helemaal zooi,, vandaar..
|
|