|
Post by metro on Oct 8, 2005 22:13:11 GMT 3
Ik ben al ruim 3 jaar vegetarisch. Ik promoot daarom verschillende sites. Ik wil graag praten met mensen die het onzin vinden, en daar dus over discusseren. Maar kijk voordat je eraan begint eerst even op www.kutwereld.nl En dan vooral het dieren ABC.
|
|
|
Post by tommy on Oct 9, 2005 13:32:56 GMT 3
ik ben niet vegetarisch maar heb er ook niets tegen
|
|
|
Post by saartje on Oct 9, 2005 14:09:16 GMT 3
ik vind dat mensen die vegatarisch zijn van te voren heel goed moeten overdenken waar ze aan beginnen als ze het worden. in vlees zitten bepaalde voedingsstoffen die het menselijke lichaam nodig heeft, Daarom moet je dan vlees vervangers gaan eten. meestal zitten daar wel alle voeidngsstoffen in. maar.. er zijn ook mensen die dat niet doen * ik ken ze* en die worden als maar ziek enzo. en je kan volegns mij niet even makkelijk ergens mee eten altijd rekening mee houden..
dus mijn mening: ik heb niks tegen vegatariërs maar wel tegen vegatariërs die slecht voor zich zelf zorgen gaan
|
|
|
Post by tommy on Oct 9, 2005 14:19:11 GMT 3
of als ze mensen gaan proberen te overtuigen van hun gelijk. je hebt je eigen mening erover en ik respecteer die volkomen maar wil graag ook gerespecteerd worden over mijn keuze om wel vlees te eten.
|
|
|
Post by metro on Oct 10, 2005 22:08:43 GMT 3
vind ik ook. Ik eet genoeg vleesvervangers. Je hebt gelijk, in vlees zitten stoffen die de mens nodig heeft. Er zitten echter ook stoffen in vlees die slecht zijn voor mensen. Vooral tegenwoordig met die Bio Industrie..
|
|
|
Post by Ninni on Oct 24, 2005 12:03:16 GMT 3
de echte vegetariers weten ook heus wel dat ze wel die vleesvervangers moeten eten. Ik vind het heel goed als mensen vegetarier zijn, ik ben het niet *mag niet van de dokter, ben al te mager* -_- maar daarom extra veel respect voor de mensen die het wel zijn
Wel let ik op als ik make-up koop, of het niet op dieren is getest, want dat soort dingen vind ik ook te ziek. werk ik liever niet aan mee!
|
|
|
Post by metro on Oct 24, 2005 20:02:23 GMT 3
Thumbs Up!
|
|
|
Post by Ninni on Oct 31, 2005 12:16:28 GMT 3
ik vind het zo raar dat veel mensen denken van; ach, ik vind het wel zielig, maar er is maar zo'n kleine groep vegetariers, en er is maar zo'n kleine groep die dierproefvrije make-up gebruikt.. dan doe ik het ook maar niet...
|
|
|
Post by saartje on Oct 31, 2005 16:50:11 GMT 3
ik rook geen shag dat door en op dieren is getest.
|
|
|
Post by metro on Nov 2, 2005 11:47:21 GMT 3
ik vind zowieso het testen van rookwaar op dieren vaag. We weten al jaren dat we er dood door gaan, waarom zouden we het nog testen? Ik ben van Chesterfields overgestapt op Gauloaises (mind my grammar) omdat die niet zijn getest op dieren.
|
|
ramieke
beginner
Not your ordinairy princess
|
Post by ramieke on Nov 2, 2005 20:23:56 GMT 3
Ach jaa,, ik ben ook vegetarier en ik ben er ondertussen wel aan gewend dat mensen het niet snappen.. Of dat ze denken mij over te moeten halen, maar dat lukt natuurlijk nooit .. Maar ik probeer ook nooit om anderen over te halen,, want als iets je opgedrongen wordt, doe je het al helemaal niet meer *pling*.. Ik heb trouwens nog wel een site van BPRC,, dat is een laboratorium waar apen worden getest. Noujaa,, ik heb een actie site voor het sluiten van het BPRC.. www.bprcmoetdicht.org En ach,, mensen blijven toch wel vlees eten.. En niet geteste make-up bestaat uit dingen die 5 jaar geleden voor het laatst getest zijn,, dus ach.. Ik let er wel op,, maar de wereld verbeteren lukt toch niet
|
|
|
Post by metro on Nov 2, 2005 20:29:57 GMT 3
tsjah..
|
|