|
Post by Ninni on Oct 21, 2005 18:18:48 GMT 3
hij kan zoveel goden aanklagen als hij wil hij zal toch niet onder die straf uit komen
|
|
|
Post by saartje on Oct 23, 2005 2:15:39 GMT 3
nee dat lijkt mij ook
|
|
|
Post by Ninni on Oct 24, 2005 12:00:21 GMT 3
ROTTERDAM - Een groot deel van de Nederlanders heeft weleens een dip, voelt zich weleens minder goed. Van de duizend ondervraagden geven de meeste mensen (18 procent) de politiek aan als oorzaak van hun dip. Op twee volgt de financiële situatie, op drie de werksituatie.
Een onafhankelijk onderzoeksbureau deed in opdracht van Cup-a-Soup onderzoek naar het welbevinden van Nederlanders. De dip in de namiddag herkent 40 procent van de ondervraagden. Meer in algemene zin voelt tweederde van de Nederlanders zich weleens minder goed. Vrouwen hebben hier duidelijk meer last van dan mannen, 72 tegenover 59 procent. De herfst is het meest dipgevoelig, terwijl de lente er juist goed uitspringt.
Vrouwen en mannen gaan anders om met hun mindere geestesgesteldheid. Terwijl mannen gaan slapen of drinken, zoeken vrouwen de oplossing in eten en winkelen. Jongeren kruipen het liefst voor de televisie.
|
|
|
Post by metro on Oct 24, 2005 20:19:24 GMT 3
Met een bak ijs... Ik ben nooit echt in een dip.. alleen op Dinsdagen... I hate Teusdays.. Ik denk dat dat aan het werk ligt, en de politiek.. Maar ik ben altijd erger in de Lente.. Herfst is goed voor Joost..
|
|
|
Post by Ninni on Oct 24, 2005 20:27:58 GMT 3
mn beste vriend bezorgt ons als klasgenoten en menig leraar op vrijdag altijd een dip -_- vrijdag is de dag dat hij ENORM irritant is...
|
|
|
Post by metro on Oct 24, 2005 21:02:14 GMT 3
iedereen heeft wel eens zo'n dag.. Dat heb ik met Dinsdag..
|
|
|
Post by tommy on Oct 24, 2005 21:55:46 GMT 3
dat heb ik volgens mij elke ochtend:P mensen vinden mij te vrolijk
|
|
|
Post by Ninni on Oct 25, 2005 10:49:18 GMT 3
VLADIVOSTOK - Een hongerige beer heeft dinsdag in de buurt van de stad Vladivostok in het oosten van Rusland een 20-jarige man gedood. Dat heeft de Russische politie laten weten.
Beren komen in het oosten van Rusland in hun zoektocht naar voedsel steeds vaker in contact met mensen. De politie van Vladivostok en omgeving meldde dat in oktober al elf mensen door aanvallen van beren gewond zijn geraakt.
De beren in de regio zijn voor hun voedselvoorziening voor een groot deel op eikels en dennenappels aangewezen. Door de houtkap wordt het steeds moeilijker om er daarvan voldoende te vinden.
|
|
|
Post by tommy on Oct 25, 2005 11:32:17 GMT 3
natuur is toch een mooi ding het lost zichzelf weer op... de mensen worden bang en vertrekken uit het gebied en de bomen kunnen zich dan herstellen en de beren vallen de mensen niet mer aan en dan komen de mensen terug en gaan de uiteindelijk weer aanvallen en dan gaan de mensen weer weg enz.... t zou toch mooi zijn
|
|
|
Post by Ninni on Oct 25, 2005 11:45:05 GMT 3
kdenk dat het niet zo mooi gaat... de mens zal eerder de beren afschieten cru, maar reallity
|
|
|
Post by tommy on Oct 25, 2005 12:00:08 GMT 3
poef daar was mn droom weer kapot
|
|
|
Post by Ninni on Oct 25, 2005 17:07:59 GMT 3
de wereld is hard
|
|
|
Post by tommy on Oct 26, 2005 0:29:04 GMT 3
Amerikaans meisje (8) velt beer UTRECHT - 25/10/05 - (Novum) - Een 8-jarig Amerikaans meisje heeft de eerste zwarte beer van het jachtseizoen in de staat Maryland gedood. Dat hebben de autoriteiten van Maryland bekendgemaakt.
Met twee geweerschoten velde het meisje, Sierra Stiles, maandag de volwassen mannetjesbeer van 95 kilo. De staat hanteert geen minimumleeftijd voor jagers, wel moeten ze een toelatingstest doen om aan te tonen dat ze met een vuurwapen kunnen omgaan. Stiles had de test glansrijk doorstaan.
tjah jong geleerd is oud gedaan?
|
|
|
Post by tommy on Oct 26, 2005 0:30:54 GMT 3
Elmo en Mr. Incredible gearresteerd UTRECHT - 25/10/05 - (Novum) - Toeristen in Los Angeles keken vorige week verbaasd op toen politieagenten met getrokken pistool de muppet Elmo, superheld Mr. Incredible en de figuur in het zwarte gewaad uit de horrorfilm Scream arresteerden en geboeid over de Walk of Fame in Hollywood afvoerden.
De politieactie was gericht tegen mensen die, gekleed als een bekende figuur uit de film- en televisiewereld, toeristen zouden hebben lastiggevallen die hen na het nemen van een foto geen fooi hadden gegeven.
De politie van Los Angeles zegt te hebben gewaarschuwd dat het lastigvallen van toeristen niet zou worden gedoogd. Agenten die zich voordeden als Franse toeristen kwamen er achter dat de verklede figuren potentiële klanten echter nog steeds op vervelende wijze benaderden, aldus de politie.
wat is het volgende? bert en ernie vluchten naar mexico?
|
|
|
Post by tommy on Oct 26, 2005 0:31:46 GMT 3
Strontrace van start in Workum UTRECHT - 24/10/05 - (Novum) - De jaarlijkse meerdaagse strontrace van het Friese Workum naar het Zuid-Hollandse Warmond is maandag van start gegaan. Tijdens de race wordt met zeilschepen koemest gevaren van Friesland naar de duinen van Warmond. In totaal doen in vier verschillende onderdelen 33 deelnemers mee aan de race, die dit jaar voor de 32e keer wordt gehouden.
De strontrace is een traditie die stamt uit het begin van deze eeuw. Toen vervoerden ongeveer 150 tjalken en klippers 100 tot 160 ton koemest van de Friese zuidwesthoek naar de geestgronden achter de duinen bij Warmond en Hillegom. De snelste zeilers konden als eersten een nieuwe reis aanvangen en daardoor meer verdienen.
De schepen moeten zo snel mogelijk en non-stop naar Warmond. De schippers kunnen zelf de route kiezen. Of ze gaan heen door de Krabbersgatsluizen bij Enkhuizen en op de terugreis via de Houtribsluizen bij Lelystad, of omgekeerd. Het hangt van weer en wind af, maar meer nog van het gevoel van de schipper.
De organisatie verwacht donderdag de eerste deelnemers terug in Workum
dat is pas schijtwerk
|
|