|
Post by tommy on Oct 26, 2005 0:32:54 GMT 3
Superman stort neer in Oostenrijk UTRECHT - 25/10/05 - (Novum) - Een man die claimde net als Superman te kunnen vliegen is dinsdag uit een raam op de derde verdieping van een gebouw in het Oostenrijkse Graz gesprongen. Rond 04.00 uur schreeuwde de dronken man: "Ik ben Superman. Mij kan niets overkomen." Hierop sprong hij, viel naar beneden en werd met verwondingen aan zijn hoofd en rug naar het ziekenhuis gebracht.
Zijn verwondingen zouden een stuk ernstiger zijn geweest als hij niet op een lager gelegen dak terecht was gekomen, aldus de politie.
|
|
|
Post by tommy on Oct 26, 2005 0:33:30 GMT 3
Heks mag opleidingskosten aftrekken UTRECHT - 24/10/05 - (Novum) - Een vrouw die haar opleiding tot heks gebruikt om haar vakkennis als actrice te vergroten, mag de kosten daarvoor aftrekken van de belasting. Dat antwoordt staatssecretaris van Financiën Joop Wijn (CDA) maandag op vragen van de CDA-Kamerleden Nicolien van Vroonhoven-Kok en Pieter Omtzigt.
De Kamerleden hadden vragen gesteld over een heks die haar opleidingskosten aan de Heksehoeve in Appelscha mocht aftrekken van de belasting. Niet iedere heks kan haar opleidingskosten van de belasting aftrekken. "Deze vrouw gebruikte de opleiding om als acteur en geefster van workshops aan de slag te kunnen", schrijft Wijn. "Ze gebruikt de opleiding dus om haar vakkennis op peil te houden."
De opleiding wordt niet erkend door het ministerie van Onderwijs. Ook zijn er geen vacatures voor heksen bij het Centrum voor Werk en Inkomen. Wijn schrijft dat er wel vacatures zijn voor artiesten en actrices.
|
|
|
Post by Ninni on Oct 26, 2005 10:41:33 GMT 3
dat nieuws van die heks is zoooo 1998... die kende ik vorige week al ofzo en ben jij fan van onrealistische dingen ofzo? Mr. Incredilbe, Superman... sjah ik weet niet hoor Ik weet ook niet zo goed wat voor een reactie ik hier precies op moet geven...
|
|
|
Post by tommy on Oct 26, 2005 14:38:31 GMT 3
nou kom zelf dan nog ff met een actueel berichtje.. en het is echt traumatisch voro het kind in mij dat mijn helden zijn gearresteerd:P ze zijn gewoon crimineel mijn lieve elmo
|
|
|
Post by Ninni on Oct 26, 2005 14:43:55 GMT 3
Mr Incredible je held? die is pas net uit man... En daarbij, als er iemand uit the incredibles mijn held is, is het het dochtertje van Mr Incredible wel ;D zij lijkt op mij ^^ nja eerst vond ik van niet, maar Janna was er wel van overtuigd dat die dochter een kloon van mij was, en toen ik beter keek vond ik het ook wel een beetje (A)
*surft naar nu.nl om een actueel bericht te zoeken*
|
|
|
Post by Ninni on Oct 26, 2005 15:01:11 GMT 3
DEN BOSCH - Het gerechtshof in Den Bosch heeft woensdag 14 jaar cel opgelegd aan de 28-jarige Rhonda K. uit Schinveld. K. gaf in maart 2003 opdracht voor de executie van haar ex-vriend Ger Douven. Het verkoolde lichaam van de 51-jarige drugsdealer werd op 12 maart 2003 gevonden in de kofferbak van zijn uitgebrande auto in het Danikerbos bij Puth-Schinnen.
Hij was met drie kogels doodgeschoten tijdens een proefverlof uit de gevangenis. De schutter, een huurmoordenaar, was betaald met Douvens eigen drugsgeld. Tegen K. was vijftien jaar geëist. De rechtbank veroordeelde haar eerder tot twaalf jaar cel. Zowel K. als het Openbaar Ministerie waren tegen dat vonnis in beroep gegaan.
|
|
|
Post by tommy on Oct 27, 2005 0:26:38 GMT 3
PvdA en VVD: scholieren op natuurles DEN HAAG - Scholieren moeten op natuurles. Dat vinden de Tweede-Kamerfracties van PvdA en VVD. De Nederlandse jongeren dreigen nu te vervreemden van het groen en de dieren.
Kamerleden Kruijsen (PvdA) en Snijder (VVD) zijn zich rot geschrokken van een onderzoek van Alterra en Staatsbosbeheer. Daaruit blijkt dat 70 procent van de jongeren nooit in de natuur komt. „Kinderen en jongeren liggen niet meer met hun neus in het gras, rollen niet in de herfstbladeren, bouwen geen boomhutten, vangen geen kikkervisjes”, stelt Kruijsen verontwaardigd vast.
De VVD ziet het graag anders in zijn beeld van Nederland anno 2015. „Kinderen weten weer dat de melk van de koe komt en gaan met hun ouders op stap de natuur in. Op scholen is het natuuronderwijs als vak volledig ingeburgerd”, aldus Snijder woensdag in het debat over de LNV-begroting voor 2006.
deze zou trouwens ook heel goed in de stelling1 topic kunnen. ons ontdekte tekortkoming van de jeugd is gehoord door de 2e kamer. we hebben invloed
|
|
|
Post by Ninni on Oct 27, 2005 10:30:09 GMT 3
hell yeah! EIN-DE-LIJK heeft de overheid het ook door -_- welliswaar veels te laat... maargoed... beter laat dan nooit... „Kinderen en jongeren liggen niet meer met hun neus in het gras, rollen niet in de herfstbladeren, bouwen geen boomhutten, vangen geen kikkervisjes” dit deed ik vroeger zowat elke dag :$ behalve dat in de herfstbladeren rollen want in de zomer hadden we nog geen herfstbladeren
|
|
|
Post by Ninni on Oct 27, 2005 13:58:26 GMT 3
als je een nieuwsbericht hebt gevonden, voel je dan vrij om een nieuw topic te openen. Ik zet deze dan op een slotje.
|
|