|
Post by Ninni on Oct 27, 2005 13:59:33 GMT 3
PvdA en VVD: scholieren op natuurles DEN HAAG - Scholieren moeten op natuurles. Dat vinden de Tweede-Kamerfracties van PvdA en VVD. De Nederlandse jongeren dreigen nu te vervreemden van het groen en de dieren.
Kamerleden Kruijsen (PvdA) en Snijder (VVD) zijn zich rot geschrokken van een onderzoek van Alterra en Staatsbosbeheer. Daaruit blijkt dat 70 procent van de jongeren nooit in de natuur komt. „Kinderen en jongeren liggen niet meer met hun neus in het gras, rollen niet in de herfstbladeren, bouwen geen boomhutten, vangen geen kikkervisjes”, stelt Kruijsen verontwaardigd vast. De VVD ziet het graag anders in zijn beeld van Nederland anno 2015. „Kinderen weten weer dat de melk van de koe komt en gaan met hun ouders op stap de natuur in. Op scholen is het natuuronderwijs als vak volledig ingeburgerd”, aldus Snijder woensdag in het debat over de LNV-begroting voor 2006.
|
|
|
Post by lamamen on Oct 27, 2005 14:01:28 GMT 3
whoehoe uit de spits ma k doe al aan natuur les
|
|
|
Post by tommy on Oct 27, 2005 15:04:19 GMT 3
nee van nieuws van vandaag topic ik had uhm gepost:P kijk maar op het laatste zinnetje op het einde:P
|
|
|
Post by Ninni on Oct 27, 2005 15:06:04 GMT 3
woops sorry, ik zal nog even aanpassen maar het leek me wel handig als we weer begonnen met dit nieuwtje aangezien het het laatste nieuwtje in dat topic was
|
|
|
Post by tommy on Oct 27, 2005 15:14:49 GMT 3
ohw ik begin hem te begrijpen maar ga jij dan niet heel veel te sluiten krijgen enzo?? dat je beter een nieuws topic hebt waar berichten in komen en als mensen er echt veel op willen reagerne een nieuwe topic opent?
|
|
|
Post by Ninni on Oct 27, 2005 15:18:32 GMT 3
als mensen willen reageren op dit nieuwsbericht kunnen ze dat hier doen. als ze willen reageren op een ander bericht wat in een ander topic staat kunnen ze dat daar doen. *krijg ik nu de rang "irritante mod"? * ontopic over dit nieuwsbericht.
|
|