|
Post by tommy on Nov 3, 2005 21:17:56 GMT 3
BOULDER - De Amerikaanse bouwmarktketen Home Depot is donderdag aangeklaagd door een klant die twee jaar geleden in een van zijn vestigingen in Colorado werd vastgelijmd aan een wc-bril. De 57-jarige man, toevalligerwijs afkomstig uit het plaatsje Nederland, beweert dat het personeel van de bouwmarkt hem ondanks zijn roepen om hulp een kwartier lang liet zitten.
Het slachtoffer, dat destijds herstellende was van een hartoperatie, ging op 30 oktober 2003 naar de wc in de bouwmarkt. Nadat hij was gaan zitten, ontdekte hij dat er lijm op de bril zat en hij niet meer kon opstaan. Daarop raakte hij in paniek en begon hij om hulp te roepen. Naar zijn zeggen werd pas na een kwartier een ambulance gebeld omdat het personeel dacht dat hij een grap maakte toen hij uitlegde in welke situatie hij verzeild was geraakt.
Het ambulancepersoneel schroefde de bril los en reed de man met de bril aan zijn achterste door de bouwmarkt naar de ziekenwagen. Onderweg viel de man flauw omdat hij dacht dat hij een nieuwe hartaanval kreeg. De bril werd in het ziekenhuis verwijderd, waarbij de man verschillende lelijke schaafwonden opliep.
|
|
|
Post by saartje on Nov 7, 2005 23:32:15 GMT 3
ik heb het hier even met mijn moeder overgehad, ze vind dat dit soort dingen gewoon niet door de beugel kunnen ronduit áchterlijk ik vind het alleen een beetje zielig voor die man
|
|
|
Post by tommy on Nov 9, 2005 19:16:56 GMT 3
maar ff voor de duidelijkheid wat vind je moeder nou eigenlijk dat niet precies kan??
|
|
|
Post by saartje on Nov 9, 2005 20:06:16 GMT 3
het lijn op een brill doen
|
|
|
Post by Ninni on Nov 24, 2005 18:28:50 GMT 3
who the fuck smeert er nou lijm op een bril!? :S
|
|
|
Post by tommy on Nov 25, 2005 22:36:56 GMT 3
dat heeft iemand anders gedaan ofzo misschien gelekt na een reperatie of was de bril er net opgelegd of was de bril gerepareerd
|
|
|
Post by saartje on Nov 27, 2005 18:06:34 GMT 3
of vonden ze het gewoon een leuke grap
|
|
|
Post by Ninni on Nov 30, 2005 11:35:14 GMT 3
nou... echt lache... -_-"
|
|