|
Post by tommy on Nov 3, 2005 21:22:06 GMT 3
AMSTERDAM - Kelly Osbourne heeft last van een stalker. Al maandenlang wordt ze achterna gezeten door een man die graag vrouwenkleding draagt. Volgens de tv-ster volgt de overenthousiaste fan haar overal. Foto: REUTERS
“Mijn beveiligingsmensen moeten echt een oogje in het zeil houden door deze fan. Ik ga door het lint als hij weer ergens opduikt, hoewel het eigenlijk best grappig is om hem in vrouwenkleding te zien.”
Het begon allemaal heel onschuldig. “In het begin vond ik het nog niet zo erg en hij zal vast geen kwaad willen doen. Maar in deze business moet je erg voorzichtig zijn, dus ik neem geen risico’s.”
De 21-jarige ster, die vooral bekend werd door de realityserie The Osbournes waar haar hele familie in schitterde, verklaarde eerder dit jaar nog dat het beroemd en rijk zijn haar leven heeft geruïneerd. Kelly zei dat haar jeugd met pappa Ozzy Osbourne en mamma Sharon een ware hel was omdat ze in alle bekendheid moest opgroeien.
Aan de Britse Daily Mirror vertelde ze: “Mijn grootste probleem is dat ik rijk en beroemd ben. Opgroeien onder het oog van het publiek is echt heel vervelend. Het is al erg genoeg om beoordeeld te worden door je familie, laat staan door de hele wereld!”
|
|
|
Post by tommy on Nov 3, 2005 21:22:29 GMT 3
misschien dat we hier te maken hebben met onze eigen bner kelly
|
|
|
Post by ninja on Nov 7, 2005 2:38:39 GMT 3
“Mijn grootste probleem is dat ik rijk en beroemd ben. Opgroeien onder het oog van het publiek is echt heel vervelend. Het is al erg genoeg om beoordeeld te worden door je familie, laat staan door de hele wereld!”
als ze het echt zo erg vind, waarom deed ze dan mee aan die reality tv show? hmmm?
|
|
|
Post by wowposter on Nov 14, 2008 14:40:49 GMT 3
|
|