|
Post by metro on Oct 12, 2005 15:24:45 GMT 3
Of je wacht even... IK ERGEN ME DOOD.. aan m'n klasgenoten.. Het ene moment doen ze normaal tegen je, en dan trappen ze je weer de grond in. Ze zijn zo dom als ik weet niet wat, en zo hypocriet als een varken. Ik mag ze echt niet!
|
|
|
Post by saartje on Oct 12, 2005 15:27:32 GMT 3
zeg dat dan tegen ze
|
|
|
Post by Ninni on Oct 12, 2005 15:40:40 GMT 3
ja en dan, dan hebben ze een enorme hekel aan hem, daar word het ook niet gezelliger op... *ben ondertussen al naar de wc geweest hoor *
|
|
|
Post by metro on Oct 12, 2005 15:52:33 GMT 3
mooi zo.. dat typt prettiger he..
Pcies, en dan krijg ik ruzie, en dan moet ik het met woorden doen, want het zijn allemaal van die nare meisjes (echt van die mode sletjes) en gereformeerde trutjes.. echt naar..
|
|
|
Post by saartje on Oct 12, 2005 17:13:19 GMT 3
hmms niet hip...
ik erger me aan moeders die denken dat omdat zij het betalen ook maar mogen bepalen wat en hoe het wordt. maakt niet uit wat
|
|
|
Post by Ninni on Oct 12, 2005 17:18:13 GMT 3
ik erger me aan mn oordopjes die het niet meer doen (nouja, alleen de rechter) en aan dat ik geen geld heb voor nieuwe (hey, heb ik even een goed topic opgestart )
|
|
|
Post by ninja on Oct 14, 2005 0:58:19 GMT 3
mmm appelsap is heel erg lekker, alleen zijn appelsap doosjes veel te klijn. ik wil dat wanneer mijn appelsap op is dat het doosje hergebruikt kan worden als tentje voor iligale imigranten en daklozen. en dan nu het volgende onderwerp: CSI pfft..ik heb er een paar afleveringen van gezien en eerlijk gezegd vind ik dat er HEEL VEEL tekenfilms zijn die veel beter zijn. elke keer als ik er iets slechts over probeer te zeggen, zeggen mensen tegen mij "het is gewoon te slim voor jou geschreven joe". en "je hebt gewoon niet genoeg geduld om deze serie te volgen". deze serie is zonder intelegentie geschreven integenstelling tot goede tekenfilm series (invader zim, akira, ghost in the shell etc). het is gewoon dat mensen te dom zijn om beter te weten. het script van de show zit vol met groote woorden die ze uit het woorden boek hebben gehaald om de kijkers te laten denken dat het super informatief is..maar dat is het niet. kijk ik ga het zelfde doen. “This Hyper-guided Photon Particle Conveyer is illuminating the specimen. I concur with my penultimate hypothesis that this article of evidence is fecal discharge! You can see Drosophilia Melanogasters congregating on it!” in andere shows zeggen ze: This flashlight is bright. I think this is shit. Yes, it is shit, it has flies on it" vorige week was er een pooster van me deur af gevallen, dus ik pak me zaklamp en onderzoek alle mogelijkheden. en 5 uur later kom ik er achter dat het naar benden is gevallen door de zwaartenkracht. dank u CSI dit heb ik van u geleerd is het je opgevallen dat ze SCI spin-offs aan het maken zijn in nieuwe steden? SUPER GAAF! dit is Baywatch Nights aleen met andere mensen en in anderen steden! oh man ik hou van spin-offs van slechte series! zo als JOEY OMG!!! LMAO!!111 XD !!! kijk niet naar CSI, ik ben slecht met photoshop
|
|
|
Post by metro on Oct 14, 2005 16:57:38 GMT 3
Right on Brother!
Ik erger me kapot aan mensen die beloftes maken die ze niet nakomen.. Ik erger me ook de tering aan mensen die voordringen bij de trein.. alsof ie weggaat voordat ze erin zitten.. En dan die vervelende conducteurs, SO WHAT ik zit in 1ste klas met een 2de klas kaartje, niet zo zeiken, wees blij dat ik een kaartje heb!..
|
|
|
Post by saartje on Oct 15, 2005 16:14:11 GMT 3
ik erger me dood aan mijn msn die om het half uur uitvalt... zeer frustrerend..
|
|
|
Post by metro on Oct 15, 2005 16:33:18 GMT 3
Of als je bezig bent met een spelletje, en oppeens MSN begint te werken, en dat je spel dus uitvalt omdat MSN zo nodig moet gaan werken.. GRRR
|
|
|
Post by saartje on Oct 15, 2005 16:39:34 GMT 3
ouders die zeuren dat je muziek te hard staat en ze het nieuws niet meer kunnen horen of zich zelf niet meer kunnen horen denken... koop dan een gehoor apparaatje
|
|
|
Post by metro on Oct 15, 2005 17:11:56 GMT 3
Jah precies. Of als je lekker wakker wilt worden met muziek, dan is er altijd wel iemand die klaagt dat ze dat niet willen in de ochtend.
|
|
|
Post by saartje on Oct 15, 2005 19:07:45 GMT 3
ooeh nog iets waar ik gek van wordt.... je begint een battle. spit die ander eruit omdat zijn zinnen niet flowen en jij veel meer disst. en dan neemt ie je ineens sirieus en dan wordt ie boos van een battle is het toch zeker de bedoeling dat je elkaar eruit spit? en je vantevoren weet dat de ander het allemaal niet meent... *zucht* kom op man... het is alleen maar een tijdverdrijf.. *slaat haar handen voor haar gezicht van frustratie en ongeloof*
|
|
|
Post by Ninni on Oct 17, 2005 10:23:56 GMT 3
mijn koffie is koud...
|
|
|
Post by metro on Oct 18, 2005 13:50:03 GMT 3
Mijn bier is warm!
|
|