|
Post by Ninni on Nov 1, 2005 20:00:57 GMT 3
*ik moest niet lachen*
|
|
|
Post by saartje on Nov 1, 2005 20:11:27 GMT 3
nee nee
|
|
|
Post by tommy on Nov 1, 2005 20:18:13 GMT 3
aaah arme saartje (K)
|
|
|
Post by metro on Nov 2, 2005 11:56:24 GMT 3
Ik erger me op de een of andere manier aan zo'n vaag iets... Ik heb 8 maanden een vriendin gehad, het duurde iets van 3 maanden voordat we voor ehet eerst zoenden.. en toen werd ze zondag oppeens wakker naast Jan Teun, die ze de dag ervoor had ontmoet... daar erger ik me aan...
|
|
|
Post by Ninni on Nov 2, 2005 20:49:42 GMT 3
ach ze moet vast heel erg dronken zijn geweest...
|
|
|
Post by metro on Nov 2, 2005 22:44:14 GMT 3
jah... denk et wel, kom op he.. Jan teun...
|
|
|
Post by Ninni on Nov 2, 2005 22:51:28 GMT 3
nah hijs wel aardig
|
|
|
Post by metro on Nov 2, 2005 22:52:10 GMT 3
hij heeft zo z'n momenten...
|
|
|
Post by ninni on Nov 3, 2005 17:47:24 GMT 3
niet te veel over nadenken joost vrouwen zijn nou eenmaal zo, ze bedriegen je en ze zijn onbegrijpbaar, probeer ze ook niet te begrijpen, je krijgt er hoofdpijn van. over hoofdpijn gesproken... IK HEB AL DE HELE DAG VAN DIE KNETTERKOPPIJN!!!
|
|
|
Post by saartje on Nov 5, 2005 23:09:01 GMT 3
er gebeurt nooit wat hier. echt noooit en de enige keer dat er in de afgelopen 50 jaar iets gebeurd (hele grote brand met ontploffingen e.d. 3 wijken verderop. ) Lig ik te slapen ik slaap echt nooit meer uit...
|
|
|
Post by tommy on Nov 6, 2005 10:54:53 GMT 3
hehe jah da klopt we zaten in de bus zagen vanaf groenlo nog dikke rook daar. we dachten eerst dat chris en jeannet het gas waren vergeten uit te doen
|
|
|
Post by ninja on Nov 7, 2005 2:55:23 GMT 3
ik heb dit net helemaal zitten typen voor mijn super website die (nog) niet online staat en ik vond zelf dat het enig genoeg was om het hier te posten. het is alleen wel in het engels..wat denk ik geen probleem moet zijn, zo wel.. uhm, dan moet je daar maar over gaan klagen enzo. _____________________
Here at crappyhoogvliet we have one street that all the buildings are centered around. So, as all people, I have to journey across this mighty beast of a road several times a day. If you didn’t know, I live out in the middle of conservative-smack-my-wife-redneck nowhere, so there isn’t a lot of people out and about on the streets. I am walking about to cross the street (in the next hundred meters or so away), and a car is hauling balls down the street. Given the current speed of the car, if it maintains it’s velocity and I consistently walk at my rate, the car will pass far before I come close to crossing the street (or even get within 30 paces of the sidewalk). But the drivers in Hoogvliet can’t figure out things like maintaining their foot on the gas pedal, and they will stop, wait for me to cross the street, then peel out and accelerate as fast as hell off down the road, pissed at me for making them stop and wait for pedestrians.
Here’s how I see it, don’t stop for pedestrians that are 500 meters away that had you the strength to keep your foot on the velocitator you would have NEVER come close to running me over. They slow down to the point where given their current deceleration their chances of hitting me are greatly increased. Way to go assturkey.
Screw it, if you do see me walking around sometime, run me over. C’mon do it pansy.
Which reminds me, NO car is environmentally friendly. So your car is a half electric hybrid and doesn’t consume gas, good for you. Wait, wasn’t that car still built in a big-ass factory, and drives on roads paved through nature? Yep, you fooled me I guess that giant metal box on wheels that runs over animals is okie-dokie with nature.
|
|
|
Post by Ninni on Nov 9, 2005 23:48:03 GMT 3
AAAAAAAAAHRGGGG IK BEN ZIEDEND!! mijn computer is godverdomme WEER kapot en nu heeft een of andere nitwit van zo'n achterlijk computerzaakje in Ede eraan zitten prutsen wat IK zelf nog beter kan en vervolgens deed ie het helemaal niet meer Waarop mijn vader en een of ander mannetje eraan hebben zitten klussen en oeh ja hij gaat aan en ik kan er patience op spelen maar THATS IT!! en nu moet ik van mn vader BLIJ zijn dat hij dit heeft "gefikst" nou OH WAT BEN IK BLIJ!!! dat had ik zelf ook nog wel voor mekaar kunnen krijgen!! ik kan nu verdomme niet eens normaal het internet op en nu moet ik WEER op die KUTPC van mijn ouders!!
AAAAHARGGRHEBGTUIJFDFJ,X &%#$!!%^$&@**^$@#!!!
|
|
|
Post by saartje on Nov 12, 2005 21:15:44 GMT 3
ik heb altid zó veel zin in het weekend. vrijdag om half 1 denk ik met een diepe zucht zo dat hebben we ook weeer gehad nu is het weekend. maar eigenlijk heb ik helemaal geen ene fuck aan mijn weekend. dit is al weer het zoveelste avondje dat ik gezellig samen met de computer boven zit en verlang naar maandag want dan mag ik weer naar school.
dus ik erger me eraan dat ik altijd zin in weekend heb en wanneer het dat eindelijk is weekend kut is. alhoewel ik mag wel lekker uitslapen maar dat is dan ook echt alles.
|
|
|
Post by tommy on Nov 13, 2005 11:09:23 GMT 3
gelukkig kwam om half 10 de redding ahum tenminste het werd toen wel gezelliger dat is wel leuk aan een weekend je weet het nooit helemaal
|
|