|
Post by Ninni on Sept 30, 2005 10:21:06 GMT 3
het dilemma van een toilet
er is maar een wc, en we moeten met zn twee. hoe lastig is dat, als je moet poepen uit je gat. wie gaat er eerst en wie gaat er tweetst, jij bent vorige week al eerst geweest! oke, dan mag jij eerst naar binnen, jippy, ik ben blij, het feest kan beginnen. lekker zitten op die plee, het gaat wel snel, dat valt weer mee. zo, ik ben klaar, nu mag jij, maar wat is dat nou? ze kijkt niet zo blij. komt dat nou door de stank? dat noem ik nou echt... stank voor dank...
|
|
|
Post by saartje on Sept 30, 2005 18:04:45 GMT 3
prachtig vera
|
|
|
Post by Ninni on Sept 30, 2005 19:25:50 GMT 3
weet ik *maakt buiging*
|
|
|
Post by metro on Oct 2, 2005 16:35:28 GMT 3
that was absolutly revolting... Ik heb een liedje geschreven op school, toen ik een uur te laat was en dacht dat ik een uur te vroeg was...
This is how it started now my evil plan to save the world
Politicians throw them all away throw the sinners in the dungeons the time has come to rise and say we will not take it any longer!
This is how it started now my evil plan to save the world its time to take the power now take it to its rightfull place back, back to the people back, back to the people
We can not take it any longer the rulers must be overruled time to stand up, people stand up stand up and say the words
This is how it started now my evil plan to save the world its time to take the power now take it to its rightfull place back, back to the people back, back to the people
Politicians tell their lies we heard it all before and all I ask of you will you take this any longer?
|
|
|
Post by Ninni on Oct 5, 2005 15:43:03 GMT 3
hahhah dikke lama-actie *toen ik een uur te laat was en dacht dat ik een uur te vroeg was... *
|
|
|
Post by metro on Oct 7, 2005 14:26:00 GMT 3
tsjah..
|
|
|
Post by saartje on Oct 7, 2005 14:48:09 GMT 3
Een foto in de krant van een klein dood meisje. Haar mond half open en haar ogen dicht een wipneus en vooruitstekende tanden. Als je het goed bekijkt geen mooi gezicht.
Volgens het onderschrift dood aangetroffen in zo'n pension waar niemand niemand kent. Gelieve de politie op te bellen als u perongeluk familie bent.
Ze lijkt zo'n jaar of 17 geworden daar is ze ook voorlopig op geschat want uit haar spullen werd geen mens wijzer behalve dan dat ze bijna niks bezat.
De kleren die ze droeg een plastic tasje wat kleingeld en een nogal vuile spuit. Plus drieëntwintig duur betaalde dromen herkenbaar aan de prikken in haar huid
En het zal natuurlijk best haar eigen schuld zijn Ik ben niet zo goed op dat gebied. Want wie aan dat soort dingen gaat beginnen Die vraagt om ellende vind je niet?
Maar toch moet ik steeds maar weer naar die foto kijken en denk is er nou niemand die haar mist Ze hadje eigen zusje kunnen wezen. Hoe weet je eigenliijk dat ze het niet is?
|
|
|
Post by saartje on Oct 7, 2005 14:57:53 GMT 3
mijn toekomst een tuin bij mijn geboorte aangelegd gelukkig wel met smaak dat moet worden gezegd
En ook plezierig onderhouden het onkruid vaak met zachte hand gewied
Maar brede paden zijn er niet en ook geen weggetjes waarlangs ik kan verdwalen en zeker geen dicht struikgewas waarin ik onbespied kan ademhalen.
mijn toekomst een tuin in mijn bezit
maar.... er moet nog heel wat worden omgespit.
|
|
|
Post by metro on Oct 7, 2005 16:21:29 GMT 3
ik kende ze allebei al.. die eerste is toch van Lebbis en Jansen?
|
|
|
Post by saartje on Oct 7, 2005 16:54:35 GMT 3
week niej ik vond ze mooi
|
|
|
Post by metro on Oct 8, 2005 22:11:11 GMT 3
zijn ze ook.
|
|
|
Post by saartje on Oct 9, 2005 15:55:34 GMT 3
Denkend aan jou Zit ik hier een beetje te schrijven Kan je niet uit m’n gedachten zetten Ook al wil ik dat zo graag,
Heel de dag door Jouw gezicht voor me. Alsjeblieft ga weg Ik kan het niet aan.
Je bent zo ver weg Maar ook heel dicht bij In gedachte sla ik me armen om je heen Voel je rustige adem.
Ik sluit mijn ogen en probeer je weg te denken, Was je maar hier.
|
|
|
Post by metro on Oct 10, 2005 22:09:42 GMT 3
The will of the free Be free of will Will you be free you will be free
|
|
|
Post by Ninni on Oct 13, 2005 11:20:08 GMT 3
Tussen de appels en peren, Zaten eens twee heren. Ze keuvelden altijd over hoe fijn, Het is om tussen de appels en peren te zijn. Maar op een dag zei de eerste heer, Ik wil dit niet meer! Ik wil ook wel eens tussen een kiwi en banaan, Dus de tweede heer liet hem maar gaan. De eerst dagen vond de eerste heer het wel leuk, Om de gekke capriolen van de kiwi en banaan lag hij constant in een deuk. Maar op een dag miste hij het andere heertje, Zijn beste vriend, en hij griende een beetje. (rijmt niet, weet ik, boeie) Dus ging hij weer terug naar zijn vriend, Die was een beetje boos, dat had hij verdiend. Maar toch vergaf hij hem voor goed fatsoen, Want dat is wat beste vrienden doen. Dus denk erom, andere dingen en mensen zijn misschien wel aardig en je hebt veel lol, Maar je beste vriend is toch het meest waardevol!! heerlijk, ik heb een Annie MG Schmit schrijfstijl gekregen
|
|
|
Post by metro on Oct 17, 2005 15:09:22 GMT 3
heertjes? best wel Annie MG...
|
|