|
Post by Ninni on Oct 17, 2005 15:19:58 GMT 3
gheheh dat zei ik toggg It is halloween night, The night of fear and fright. Trick or treat on every door, But someone else wants more. When all the kids are in their bed, Is Josy still wandering around, she's very sad. Her boyfriend just dumped her an hour ago, Now Josy is lost, she has nowhere else to go. But is it not very clever to wander arnound on this halloween night, The night of fear and fright. Josy is walking in the rain for an hour, And she really could use a shower. To her house she's up to go, But then she hears a freaky noise... oh no! This is the hour when all the ghouls and creeps come out of their graves, Josy is scared to death and leaves. But the ghouls and creeps are all around her, And take Josy to their darkest shelter. Josy was never seen anymore, But when you really listen, on halloweennight, you can hear her roar... This is what happens on halloweennight, The only night, of true fear... and fright...
|
|
|
Post by metro on Oct 18, 2005 1:10:23 GMT 3
Die wil ik gebruiken. Zeker ook Living Dead Dolls?
|
|
|
Post by Ninni on Oct 18, 2005 10:36:05 GMT 3
nope ;D zelf verzonnen!! ;D ;D ;D nog even mijn excuses voor mijn gebrekkige engels, er zullen wel wat dingen in staan die niet geheel kloppen en dat engels rijmen kan ik ook niet helemaal goed... maarja. weet je HOE lang ik na heb zitten denken welke naam ik moest gebruiken? ik vond geeneen naam erbij passen, maar toen kwam ik bij Josy (A) en die gedichtjes van living dead dolls zijn trouwens veel korter allemaal maar ik zie het als een compliment dat je dacht dat dit van living dead dolls was (A) en je mag hem gebruiken, als je mij credits geeft
|
|
|
Post by metro on Oct 18, 2005 13:51:23 GMT 3
uiteraard.. ik noem het Ninni's Song
|
|
|
Post by Ninni on Oct 18, 2005 14:00:27 GMT 3
relaaaaxed maar die naam past niet echt bij de tekst
|
|
|
Post by metro on Oct 18, 2005 14:10:52 GMT 3
who cares..
|
|
|
Post by Ninni on Oct 18, 2005 14:29:49 GMT 3
I do tis mijn tekst...
|
|
|
Post by metro on Oct 18, 2005 14:34:41 GMT 3
true.. true.. wat zou jij doen? Josy's Song?
|
|
|
Post by Ninni on Oct 18, 2005 14:42:58 GMT 3
weet ik veel tis jouw liedje
|
|
|
Post by Ninni on Oct 21, 2005 17:06:28 GMT 3
weer iets nieuws uit de vredelievende gedachtes van een klein lief meisje:
Hey acherlijke BrEeZaH miet! Jij beledigd mij nu toch niet? Wat doe je dom met je stoere praat, Kom op, je hebt nog niet eens het IQ van een visgraat. Dus jij denkt mij te kunnen "dissen" beste man? Wedden dat zelfs een kleuter dat beter kan? Jij krijgt mij echt niet klein met je domme gezwets, Ik denk dat ik nog liever met mn demente buurvrouw klets. Jij noemt mij "smerige heks" en je zegt; "roep satan op!" Sukkel, straks lig jij op je knieen te smeken of ik stop. Maar ik ga me verder niet tot jouw niveau verlagen, Ja, ren maar weg, ga maar bij je mammie klagen...
...Stakker...
|
|
|
Post by metro on Oct 23, 2005 22:12:33 GMT 3
Hmm.. diepe shit.. komt dat voort uit een persoonlijke aanvaring met een jongetje van 14 die een Breezer drinkt met een rietje, puur en alleen omdat hij denkt dat je daar sneller dronken van word. Wat een totaal achterhaalde theorie is, want het werkt averechts. Door de zuurstof die je eruit perst door het rietje, gaan bepaalde stoffen verloren. Ik vind het altijd heel inspirerend om kleine kinderen ruzie te zien maken. Ik meng me er niet vaak in, maar soms heb je na een aantal energy drinks (met een rietje) wel eens het gevoel dat je vliegt. Van dat gevoel maak ik dan dankbaar gebruik, ik vlieg op ze af. Niet op mijn bezem die al 4 jaar staat te verstoffen in de garage, maar op mijn modieuze sk8board. Waarom? Omdat dat cool is. Maar de devinitie van cool is bedacht door mensen die tegenwoordig rondlopen op teenslippers, en een baard hebben waar de kerstman jaloers op is. Het bijbehorende rode jogingpak laat ik vaak maar achterwege... Shit, de energy drink begint op te raken. En de sigaretten die ik erbij rook hebben totaal geen effect op het effect. Dus geen special effects in deze film, lieve kijkbuiskinderen, slechts een totaal verwarde jongeman met een glas spraakwater, want spraakwater lest de dorst. Prachtige krachtige, dokter anders P achtige woorden die je bijblijven tot je 80ste verjaardag, klinken mooier dan een koor, Nederland is een en al oor, voor deze kletsmajoor, ik doe dit al vanaf m'n Melk tanden, vanaf mijn Aap-noot-mies en ik smeer mijn stembanden met dat spraak water.. KRAMP!!!
|
|
|
Post by Ninni on Oct 24, 2005 15:04:52 GMT 3
gebaseerd op real life?
|
|
|
Post by metro on Oct 24, 2005 19:33:43 GMT 3
nehhh... ik verveelde me gwoon
|
|
|
Post by Ninni on Oct 24, 2005 19:49:48 GMT 3
ah, stiekem dacht ik ook aan het begin van een soort van rap-battle
|
|
|
Post by metro on Oct 24, 2005 19:51:08 GMT 3
Misschien een idee voor een nieuw Topic?
|
|