mistique
verveeld zich vaak
Never argue with an idiot. He will take you down to his own level and beat you with experience
|
Post by mistique on Aug 4, 2005 10:39:10 GMT 3
Schrijf hier zelfgemaakte gedichten
|
|
mistique
verveeld zich vaak
Never argue with an idiot. He will take you down to his own level and beat you with experience
|
Post by mistique on Aug 4, 2005 10:40:24 GMT 3
dichie
My Dream:
After i close my eyes i can fly true open skies I gotta have some rest its just like death it happens so fast
You cant live without any sleep You can live but also got to die
In both "phases" your away real deep But stil i wonder why
Its a natural reaction Like a road with one direction
There sure is no return At the end of your days you got to burn
Or they put you in a coffin And they stick you underground
Then your spirit has to stay in When the world still goes around
Maybe there is an afterlife In that you might have a crown
At your side a beautiful wife Who suddenly shoots you down
Or maybe you end in a pub thats enough for tonight now i got to wake up
|
|
|
Post by Ninni on Aug 4, 2005 14:55:27 GMT 3
*schraapt de keel*
en dan nu mijn beroemdste gedicht:
er was eens een konijn! die voelde zich niet zo fijn! iedere dag poepte hij een drol! en die stopte in zijn hol! maar op een dag begon het te stinken... en moest hij zijn hol uit hinken! maar hij zag de vijver niet... en dat was het einde.
oke, mss een beetje zwak tegenover die van Nino maar oke... ik kan niet beter... sorry
|
|
|
Post by tommy on Aug 4, 2005 23:31:43 GMT 3
vera rijmt als een drol maar wij hebben de grootste lol
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 14:30:34 GMT 3
en de winnaar van de rijmwedstrijd is Tommy!!
|
|
|
Post by tommy on Aug 5, 2005 18:22:08 GMT 3
de rijm die tommy maakt is krom en daarom al net zo stom al is het werk voor hem wel zweten maar hoe hij het moet doen zal hij nooit weten
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 18:39:00 GMT 3
dit gedicht is niet van mezelf maar van Imke (meisje uit Apeldoorn) gaat over die vriend van mij (nouja niet alleen van mij maar je snapt me wel) die is overleden 4 maanden geleden, en ik vind hem echt super mooi...
To early you have died, To many who have cried. We have lost a friend, a fan, a brother, We all wished that it was someone other.
But now you are gone, We hardly can live on. The love you have given us, The love we wont forget.
You always stood for us, To help us if you could. We wish we could return it, Every piece of it.
You wont be forgotten by us, You always live on in and through us. The friend, the fan, the brother, We truely wished it was someone other.
|
|
|
Post by tommy on Aug 5, 2005 18:44:25 GMT 3
laat mijn prijs maar zitten. die sinterklaas gedichtjes van mij vallen in het niet bij dit... imke krijgt de eer.
|
|
|
Post by Ninni on Aug 5, 2005 18:52:35 GMT 3
zeker Imke kan echt mooi dichten, ik krijg nog steeds kippenvel als ik dat gedicht lees maar dat komt ook wel door de gedachte die erachter zit..
|
|
SinDr0me
beginner
Mastrubate Your Emptiness
|
Post by SinDr0me on Aug 8, 2005 23:49:58 GMT 3
Misschien dat mensen nogwel ideeen hebben over het nummer voor jurjen iets van een text ofsow... Avoid Contact & Moonburst zijn er namelijk al wel meej bezig!
|
|
|
Post by Ninni on Aug 8, 2005 23:51:36 GMT 3
moet je Imke vragen die kan dat heus wel kei goed
|
|
|
Post by saartje on Aug 10, 2005 13:55:30 GMT 3
[deze is niet van mij. maar voor een werkstuk moest ik gedichten schrijven in het duits engels en frans. Stijn heeft me geholpen en ik vond deze wel mooi. Hey darling, I'm writing you To let you know, that I love you too These warm feelings you give me, touch me deep Undescribable as they are, I could almost weep For there is a happyness you create in me So deeply inside, you make me feel free Oceans of emotions without an end A happyness I can't comprehend Inside it now all feels right When I Sleep tonight I dream of you I love you too
|
|
|
Post by Ninni on Aug 13, 2005 17:54:19 GMT 3
wel cool! ook omdat het in de vorm van een hartje staat enzo ^^
|
|
mistique
verveeld zich vaak
|
Post by mistique on Aug 15, 2005 20:57:50 GMT 3
hartjes zijn kut die kunnen gebrokn worden
|
|
|
Post by saartje on Aug 15, 2005 21:00:30 GMT 3
ja ach.... ze "kunnen" gebroken worden. dan hoeft het niet persee te gebeuren....
|
|