|
Post by Ninni on Oct 24, 2005 19:53:19 GMT 3
be my guest
|
|
|
Post by Ninni on Oct 25, 2005 11:18:35 GMT 3
oke, ik ben ietwat depri, dus let daar even niet op Het is over, het is uit, Denk je dat ik nu vrolijke liedjes fluit? Dit was denk ik het beste voor ons allebij, Waarom voel ik me dan niet vrij? Het zat eraan te komen, dat wist ik wel, Maar toch ging het allemaal wel erg snel. Ik hou van jou, en jij van mij, Maar toch is onze relatie nu voorbij. Ik blijf maar denken aan je gekke gedrag, En zelfs nog meer aan je lieve lach. Is dit nu wel de juiste beslissing geweest? Ik weet toch zeker; van jou hou ik het meest. Goed, ik weet wel, de eerste dagen zijn zwaar, Waarom heb ik dan nog het idee dat ik niet meer bedaar? Deze maanden werd jij het belangrijkste in mijn leven, Denk alsjeblieft nog eens aan mij, al is het maar heel even. Ik zou jou mijn leven toevertrouwen, Echt lieve schat, ik zal voor altijd van je blijven houden...
|
|
|
Post by saartje on Dec 23, 2005 21:27:26 GMT 3
Deze vond ik eigenlijk wel heel mooi. hij is simpel maar hij heeft ook wel weer wat.
Anders.
Niemand die geboren wordt Zonder enig mankement Niemand waar niets aan schort Geen mens die de waarheid kent
Ik ben anders Anders dan de rest Anders dan jij En jij weet dat het best
De een is wit de ander zwart Geel of rood Het is de kleur van je hart Waar ik in geloof
Jij bent anders Anders dan de rest Anders dan Ik En jij weet dat het best
Jij komt van de maan En ik van Jupiter Al moet ik nog zo ver Ik laat jou nooit alleen gaan
Niemand die geboren wordt Zonder enig mankement Niemand waar niets aan schort Geen mens die de waarheid kent
Jij bent anders Anders dan de rest Anders dan Ik En jij weet dat het best
|
|
|
Post by wowposter on Oct 31, 2008 11:44:25 GMT 3
|
|